𓆩Bölüm 3𓆪

386 46 110
                                    

⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱


Boğazının ağrısıyla uyandın bu sabah. Sargı bezinin değişmesi gerekiyordu. Yavaşça doğrularak oturur pozisyona geçtin. Komodinde duran bardağından bir yudum su içtin, ardından kalktın ve lavaboya gittin. Dolaptan yeni sargı bezleri çıkardın ve kenara aldın. Hali hazırda sarılı olan sargıyı çözdün ve çöpe attın. Yara hala tazeydi. Elini çabuk tutarak yeni sargı bezini açıp boğazına sardın, odana geri döndün.

Okul giysilerini dolaptan alarak giyinmeye başladın. Tabii onun öncesinde içine boğazlı bir penye giymiştin. Kimseye laf anlatmak istemediğin için, kimsenin bilmesine gerek yoktu.

Giyindikten dakikalar sonra bir şeyler atıştırarak evden ayrıldın ve okula doğru yürümeye başladın.

⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱

Okula doğru attığın her adımda stresin artıyordu. Avuç içlerin terlemeye başlamıştı, farkında olmadan dudaklarını ısırıyordun hatta.

Okul kapısının önüne varınca kendine geldin ve derin bir nefes alarak içeri girip sınıfa doğru yürüdün.

Neredeyse sınıf mevcudu tamdı. Birden üzerinde onlarca göz hissettin, rahatsız ediciydi. Sırana oturdun ve çantanı bıraktın.

Sınıfa adım atar atmaz Shigeo'yu görmüştün zaten. Bu yüzden göz teması kurmaktan uzak duruyordun.

Sen ders kitaplarını çıkarırken o sırada sınıfta eksik olan kişi, Levi da gelmişti. Sırasına doğru giderken birkaç saniye sana bakarak yürüdü ve sırasına oturdu.

Hala nedensizce sana baktığını hissediyordun. Belki de bakmıyordu ama öyle hissetmiştin.

İlk dersiniz yabancı dil dersiydi. Öğretmeniniz sözlü yapacaktı, bunu geçen hafta söylemişti çünkü. Listeden karışık seçerek herkesi kaldırmıştı. Çoğu kişinin bu derse ilgisi olduğundan, başarı oranı yüksekti.

⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱

Zil çalmış çoğu kişi teneffüse çıkmıştı. Sınıfta tek tük kişi kalmıştı. Ders boyunca hep izlendiğini hissettin, sanırım haklıydın da.

Yanına yaklaşan adım seslerine doğru yönelttin bakışlarını. Gelen Levi'dı.

"Ders boyunca beni mi izliyordun?"

Karşındaki sıraya oturdu.

"Evet."dedi duygu içermeyen bir ifadeyle.

"Neden?"

"Yanlış bir farklılık var çünkü."

"Yanlış bir farklılık?"

"Evet, normalde saçlarını at kuyruğu yaparsın, şimdi salık bırakmışsın. Ayrıca okulda içine hiçbir zaman ekstra bir penye giydiğini de görmemiştim, bugün giymişsin. Yanılıyor muyum?"

"Bekle, sen bunca zamandır beni mi inceliyorsun?"

Cevap vermedi.

✎ᝰ┆𝐏𝐎𝐏𝐔𝐋𝐀𝐑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin