⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱
Aynı günün akşam sularında Shigeo ve grubu bir mahalle arasında toplanmış oturuyordu. Yere çömelmiş şekilde ellerinde içki ve sigaralarla birlikte konuşuyorlardı.
"Shigeo."
"Ne?"
"Başımıza iş almadık değil mi lan?"dedi Taro.
"Saçmalama lan. Olsa olsa bize iki çemkirir o sürtük. Elinden bir bok gelmez onun. Bu kadar mı götünüz tutuştu."
"Ya polise giderse?"dedi Genji.
"Giderse bir şekilde sıyrılırız. Elinde kanıtı yok."
Aralarında senin hakkında konuşmaya devam ediyorlardı. Birazdan olacaklardan bir haberdi hepsi..
⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱
Levi evindeydi. Birazdan ayrılacaktı. Sadece üzerini değiştirmek ve kullanışlı bir şey bulmak için gelmişti.
Evin deposuna gidip kutuları kurcaladı. Daha sonra kutuların birinden bir beyzbol sopası ve halat çıkardı.
"İş görür."dedi ve kutuyu kapatıp depodan ayrıldı. Anahtarları alıp evden çıktı ve beyzbol sopasını omzuna atarak sokakları gezmeye başladı. Shigeo'yu bulana kadar yürüdü. Uzun sürmesi gerekse bile.
⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱
Sonunda bulmuştu onları. Üçü de hala aynı yerde oturuyordu. Yarı sarhoş sayılırlardı. Levi duvarların arkasında bekleyerek izliyordu onları.
Artık sopayı omzundan indirdi ve eline aldı. Duvarın arkasından çıkarak yanlarına doğru yürüdü.
"Bu herif bize doğru mu geliyor lan?"dedi Genji. Görüşü net değildi.
"Galiba öyle."diye onayladı onu Taro. İkisi de aynı anda Shigeo'ya döndüler. O hala net görüyordu. Levi olduğunu görmüştü zaten.
"Bu piç ne alaka şimdi burada?"dedi Shigeo, ayağa kalktı ve duvara yaşlandı.
Levi aralarında birkaç metre kalınca adımlarını hızlandırdı ve sopayı elinde döndürerek Shigeo'nun kafasına savurdu.
Tepki vermeye fırsatı olmamıştı. O yere düştükten sonra Taro ve Genji'ye dönüp onlara daldı. İkisi zaten sarhoş gibilerdi. Dengelerini yitirmeleri uzun sürmedi.
Shigeo'ya geri döndü Levi. Yerde sızlanıyordu. Üstüne doğru çıktı ve yakasını çekip suratına yumruk atmaya başladı. Yüzünde en ufak bir mimik yoktu.
Vurmayı kestikten sonra yere bıraktı Shigeo'yu. Üçünü de bir araya toplayıp bağlamıştı. Telefonunu çıkarıp polisi aradı. Kapattıktan sonra onlara döndü.
"Bu sizin gibi piçlere az bile."dedi ve özellikle Shigeo'ya bakıp."En çok da senin için."yüzüne yaklaştı ve yüzünü işaret etti."Bu yüzü unutma. Eğer ecelin seni bulmazsa, ecelin olacak çünkü."dedi polisin sirenleri mahallede yankı yaparken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✎ᝰ┆𝐏𝐎𝐏𝐔𝐋𝐀𝐑
Fanfiction║▌│█║▌│ █║▌│█│║▌║ ┈━═☆ 𝐋𝐞𝐯𝐢 𝐀𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐗 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 .。.:*✧ 𝐌𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧 𝐀𝐔.