𝘽𝙖𝙗 7

1.9K 98 3
                                    

'𝘼𝙈𝙄𝙍𝘼𝙃 𝙋𝙊𝙑'

𝙏𝙊𝙆𝙆!! 𝙏𝙊𝙆𝙆!!

"erghh sapa pulak yang ketuk pintu rumah aku ni... kacau betul orang tengah tengok drama"kata Amirah tidak puas hati.

Amirah bangun dan pergi ke arah pintu untuk melihat siapa yang mengetuk pintu rumahnya tadi. Selepas melihat orang tersebut, dia terus gelabah mencari tudung. Dan membuka pintu rumahnya.

"e..eee..ehh awak.. ke...kenapa dtang sini?"kata Amirah dengan gagap.

"ishh Amirah sejak bila kau jadi gagap ni"monolong hatinya.

"kenapa kau tiba tiba gagap ni?"soal Zafril.

"e..ehh takk.. saya cuma terkejut.. ha terkejut.. hehe"kata Amirah. Sapa je tak terkejutkan tiba tiba crush datangkan.. ehh tiber ekk.. ishh Amirah sedar diri sikit hehe..

"hmm jemputlah masuk dulu dalam rumah"kata Amirah lagi.

"ehh takpayah aku sekejap je ni.. Aku nak cakap  yang kau dah seminggu kan tak pergi kerja kerja?"kata Zafril.

Amirah mengganguk.

"mulai dari pada harini aku ambik dan hantar kau pergi kerja"kata Zafril.

"ehh takpayah susah susah.. saya boleh naik grab sendiri"kata Amirah.

"aku kata tu ikut jelah tak payah nak tolak"kata Zafril dingin kerana Amirah menolak arahannya.

"e...erkk okay"kata Amirah dalam ketakutan dan menundukkan kepalanya kerana takut melihat muka dingin Zafril.

"bagi nombor telefon kau" kata Zafril.

"EH!!! kenapa nak nombor fon saya?"kata Amirah terkejut.

"nanti kalau apa apa aku boleh call kau.. kau jangan nak perasan ehh"kata Zafril.

"e...erkk mana ada saya perasan"kata Amirah.

"hmm bagi sini fon awak"kata Amirah.

Zafril mengambil telefonnya di dalam pokek seluarnya dan menghulurkan fonnya dekat Amirah. Amirah menerima fon Zafril lalu dia terus menaip nombor telefonnya.

'𝙕𝘼𝙁𝙍𝙄𝙇 𝙋𝙊𝙑'

Sementara menunggu Amirah mentaip nombor telefonnya. Mata Zafril melihat sekeliling rumah Amirah. Lalu matanya terhenti di sebuah kereta warna hitam yang berhampiran kawasan rumah Amirah.

"cehh sampai sini anak buah kau ikut aku ye Jack"kata Zafril perlahan.

Btw Jack tu ketua kumpulan Black Master.. Dia bermusuh dengan Zafril kerana dia tidak puas hati sebab syarikat Zafril iaitu Megah Holding begitu maju sekali. Dan ada satu haritu dia hendak menjatuhkan syarikat Zafril namun tak berjaya.

Zafril ketua kumpulan Dragon Fire dan mempunyai ramai musuh yang tidak puas hati kepadanya kerana kemajuannya. Namun ramai musuh Zafril tumpas kerana mereka tak selicik Zafril dan anak anak buahnya.

Setelah lama mendiamkan diri Amirah memulakan percakapan"ermm awakk ni fon awak"katanya.

"okayy thankyouu apa apa aku call kau"kata Zafril namun dia tidak menoleh ke arah Amirah kerana matanya memerhati kereta hitam tadi.

Setelah lama dia memerhati kereta tersebut dia menoleh ke arah Amirah.

"kau pergi masuk dalam.. kunci pintu semua.. kalau ada orang ketuk pintu ke apa jangan bukak faham?"kata Zafril dingin.

"erkk faham"kata Amirah dalam ketakutan.

"esok pagi aku ambik kau"kata Zafril.

"okayy.. saya masuk dulu ye?"kata Amirah.

"ha ye kau masuk kunci pagar tu sekali.. ingat pesan aku"kata Zafril.

"okayy awakkk"kata Amirah lalu masuk ke dalam rumahnya dan mengikuti pesan Zafril mengunci semua pintu rumah dan pagar.

Zafril berjalan ke keretanya lalu dia menelefon Zarul.

𝙏𝙐𝙏𝙏! 𝙏𝙐𝙏𝙏!

"𝒉𝒆𝒍𝒍𝒐" 𝒌𝒂𝒕𝒂 𝒁𝒂𝒓𝒖𝒍.

"ha weyh Rul kau dah suruh ke anak buah kita jaga Amirah?"tanya Zafril.

"𝒅𝒂𝒉.. 𝑹𝒐𝒚 𝒋𝒂𝒈𝒂 𝒅𝒊𝒂.. 𝒌𝒆𝒏𝒂𝒑𝒂?"𝒌𝒂𝒕𝒂 𝒁𝒂𝒓𝒖𝒍.

"takde saje tanya.. sebab aku nampak kereta anak buah Jack kat kawasan rumah Amirah."terang Zafril.

"𝒐𝒖𝒉𝒉 𝒅𝒊𝒂 𝒕𝒆𝒏𝒈𝒂𝒉 𝒕𝒂𝒓𝒈𝒆𝒕 𝑨𝒎𝒊𝒓𝒂𝒉 𝒍𝒂𝒉 𝒌𝒐𝒕.. 𝒔𝒆𝒃𝒂𝒃 𝒅𝒊𝒂 𝒏𝒂𝒎𝒑𝒌 𝒌𝒂𝒖 𝒓𝒂𝒑𝒂𝒕 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂."𝒌𝒂𝒕𝒂  𝒁𝒂𝒓𝒖𝒍.

"aku pun rasa gitu.. takpelah kita kena berhati hati."kata Zafril.

"𝒐𝒖𝒉𝒉 𝒐𝒌𝒂𝒚𝒚"𝒌𝒂𝒕𝒂 𝒁𝒂𝒓𝒖𝒍.

"okay aku otw nak balik rumah ni.. Korang dah kat rumah kan?"kata Zafril.

"𝒉𝒂𝒂𝒉 𝒌𝒊𝒕𝒂𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒅𝒂𝒉 𝒍𝒂𝒎𝒂 𝒅𝒂𝒉 𝒃𝒂𝒍𝒊𝒌."𝒌𝒂𝒕𝒂 𝒁𝒂𝒓𝒖𝒍.

"okay aku end lu"kata Zafril.

"𝒐𝒌𝒂𝒚𝒚 𝒃𝒚𝒆𝒆.."𝒌𝒂𝒕𝒂 𝒁𝒂𝒓𝒖𝒍.

Zafril mematikan panggilan terus dia menghidupkan enjin keretanya dan berlalu pergi dari rumah Amirah.







kalau dah ramai yang vote nanti Sya update lagi okayy?.. thankyou ❤️

SUAMIKU MR MAFIAWhere stories live. Discover now