𝐇𝐀𝐈 𝐆𝐔𝐒𝐘!!! 𝐒𝐎𝐑𝐑𝐘 𝐃𝐀𝐇 𝐋𝐀𝐌𝐀 𝐓𝐀𝐊 𝐔𝐏𝐃𝐀𝐓𝐄 𝐒𝐁𝐁 𝐋𝐀𝐓𝐄𝐋𝐘 𝐍𝐈 𝐁𝐔𝐒𝐘🤧..
𝐁𝐓𝐖 𝐀𝐃𝐀 𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐑𝐈𝐍𝐃𝐔 𝐃𝐆𝐍 𝐀𝐔𝐓𝐇𝐎𝐑 𝐓𝐀𝐊?? 𝐊𝐄 𝐊𝐎𝐑𝐀𝐍𝐆 𝐑𝐈𝐍𝐃𝐔 𝐙𝐀𝐅𝐑𝐈𝐋 𝐃𝐆𝐍 𝐀𝐌𝐈𝐑𝐀𝐇 𝐎𝐑 𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐋𝐀𝐈𝐍???.. 𝐊𝐎𝐌𝐄𝐍 𝐋𝐀𝐇𝐇😉..
𝐉𝐀𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐋𝐔𝐏𝐀 𝐕𝐎𝐓𝐄.. 𝐒𝐄𝐋𝐀𝐌𝐀𝐓 𝐌𝐄𝐌𝐁𝐀𝐂𝐀❤️❤️
Macam yang dirancangkan setiap hari Zafril akan mengambil dan menghantar Amirah ketika waktu kerja. Sudah seminggu Amirah pergi kerja bersama dengan Zafril. Ada satu hari, Zafril lewat ambik Amirah waktu habis kerja. Kerana hari sudah lewat sangat Amirah memetuskan hendak naik grab untuk pulang. Sambil menunggu grab sampai Amirah memandang sekeliling kawasan tempat kerjanya. Sedang memandang sekeliling dia ternampak ada sebuah kereta hitam di pinggir jalan macam tengah memerhatinya.
'𝐀𝐌𝐈𝐑𝐀𝐇 𝐏𝐎𝐕'
"kenapa aku rasa macam kereta itu sedang memerhatikan aku ehh??"gumam Amirah.
"haihhh scary pulak rasaaa... Lambat lagi ke grab niii... dah lah si Zafril ni tak bagitahu taknak ambik kalau tak takde aku tunggu sini time lewat-lewat camni...." gumam Amirah lagi.
𝐿𝑖𝑚𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑖𝑡 𝑙𝑒𝑝𝑎𝑠 𝑡𝑢.....grab datang...
Amirah rasa seakan kereta hitam yang ada di pinggir jalan tadi ikutnya. Dia berasa tidak sedap hati apabila kereta itu memotong grab yang dinaikinya dan block grab tersebut di depan.
'𝗭𝗔𝗙𝗥𝗜𝗟 𝗣𝗢𝗩'
Zafril yang baru lepas mendapat panggilan daripada anak buahnya untuk menjaga Amirah. Terus berlari dan memecut keretanya dengan laju untuk pergi ke tempat tersebut.
Setelah sampai, Zafril terus keluar daripada keretanya dan mengeluarkan pistolnya kerana hendak menembak anak buah musuhnya.
"BAIK KORANG PERGI SEBELUM AKU TEMBAK KORANGGG!!!!" marah Zafril yang sedang menghalakan pistol ke arah mereka.
Mereka yang mendengar suara tersebut terus menoleh ke arahnya. Mereka terus mengangkat tangan kerana hendak berlalu dari situ. Mereka sebenarnya boleh ke lawan Zafril tapi disebabkan takde senapang api terus beransur pergi.
Zafril yang melihat anak buah musuhnya pergi terus berlari ke arah kereta yang dinaiki Amirah tersebut.
'𝗔𝗨𝗧𝗛𝗢𝗥 𝗣𝗢𝗩'
Zafril membuka pintu penumpang belakang dan melihat Amirah sedang menunduk ketakutan. Dia terus memimpin Amirah untuk membawanya ke kereta milik Zafril. Dan Zafril membukakan pintu untuk Amirah dan menolongnya duduk. Terus Zafril berlari ke arah grab yang dinaiki Amirah tersebut dan membayarkan duit dan terus pergi ke keretanya.
Semasa dalam perjalan hendak menghantar Amirah pulang keadaan senyap sahaja. Kemudian Zafril memulakan perbicaraan.
"kenapa kau balik sendiri tak bagitahu ha?!" tanya Zafril dingin.
Namun tiada respon drpd Amirah.
"aku tanya ni kenapa kau balik sendiri tak bagitahu?! Dah takde suara ke sampai tak boleh nak jawap soalan aku ha?!!!!" tengking Zafril.
"saya dah call and chat awak dah.. Kalau bagitahu saya awal awal yang awak tak boleh ambik saya bende ni semua takkan jadii!!!" bengang Amirah kerana ditengking Zafril.
Setelah itu kereta Zafril berhenti depan Amirah. Terus Amirah keluar daripada kereta dan masuk ke dalam rumah dengan cepat. Tanpa mengucapkan terima kasih kerana marah sangat dekat Zafril.
Zafril yang melihat Amirah sudah masuk dalam rumah terus dia dan dia terus buka fon... Terdapat banyak missed call dan chat drpd Amirah. Zafril terus meraup mukanya dengan kasar kerana lupa untuk mengambil Amirah. Dan dia terus berlalu pergi dari kawasan rumah Amirah tersebut.
𝖩𝖠𝖭𝖦𝖠𝖭 𝖫𝖴𝖯𝖠 𝖵𝖮𝖳𝖤 𝖮𝖪𝖠𝖸?😉
𝖩𝖴𝖬𝖯𝖠 𝖣𝖨 𝖭𝖤𝖷𝖳 𝖢𝖧𝖠𝖯𝖳𝖤𝖱.. 𝖡𝖠𝖡𝖠𝖨𝖨𝖨😊
YOU ARE READING
SUAMIKU MR MAFIA
ActionTengku Zafril Rafael - seorang mafia yang dingin, memiliki rupa paras yang kacak, merupakan CEO SYARIKAT MEGAH HOLDING, mempunyai 2 orang adik beradik dia dan juga Tengku Qaif Ikhwan.Mereka mempunyai sahabat sekerja iaitu Zarul, Aiman dan Hafiz. Nik...