MSH 1 ♛

1.8K 239 33
                                    

༻🥀༺

L'entreprise Casio a du succès,London

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

L'entreprise Casio a du succès,London.

'Domine dirige nos'

Warning⚠Unsur keganasan dan kata-kata keras dimana-mana so deal with me

Bang !

Bunyi tembakan kendengaran.

Drap drap

Derapan tapak kaki yg kuat pula kendengaran tk lama kemudian menandakan ada org sedang berlari

"Huff huff"

Dia menoleh kebelakang

'Tu dia ! Tangkap dia !'

Terdengar suara lelaki yg kuat mengarahkan orang-orangnya menangkap dirinya.

Lelaki itu terus mengalih pandangannya dan terus berlari.Dia berlari dan berlari sehinggalah dia terlihat cahaya bersinar.Ni dia.Pintu keluar.Sikit je lagi dan dia akan selamat..!

Bam !

Dia terjatuh ke lantai dengan kuat akibat terlanggar sesuatu.Dia memegang kepalanya yg sakit sebelum mengepal tangan dan mengangkat kepala

"What bullsh--!"

Kata-katanya terpotong sebaik sahaja matanya berhenti tepat pada wajah orang yg dilanggarnya itu.Wajahnya sekelip mata berubah pucat.Pucat sepucatnya seperti sedang melihat hantu.Tak..ni lagi menyeramkan dari hantu.

Xavier Aiden Casios.

Dengar sahaja nama tu dh buat semua orang gerun.Bukan gerun sahaja tapi takkan berani pun cari pasal atau dekati lelaki itu.Lelaki yang terkenal kejam dan tak berhati perut.Dia seperti seekor predator yg gila dan hauskan darah.Nama gelarannya The killer.Kenapa killer ? Sebb dia bunuh mangsanya dengan cepat.Kau pejam mata sekejap,tak lama tu kau bukak hanya mayat yg kau nampak.Nama lain dia adalah Reaper.Semua orang tahu kenapa Reaper adalah nama gelarannya selain killer.Satu lagi pasal lelaki tak..raksasa di depannya ini adalah dia takkan lepaskan sesiapa di hadapannya hidup-hidup.

"Oh what is this rat doing here ?"

Lelaki yang terduduk di lantai tu membatu.Dia menelan air liurnya.Suara yang dingin.Dia pasti tu lelaki tu.

"Sir !"

Pandangannya beralih pada beberapa orang lelaki yang sedang berlari ke arahnya.Mereka berhenti di depan lelaki itu dengan nafas tercungap-cungap.

"Now.Would you like to explain this sh*t ?"-tanya seorang lelaki di sebelah Xavier

Del Vito.

My Sweet Husband (Mr Xavier Love)Where stories live. Discover now