~Mateusz
Mateusz leżał w łóżku nie mogł zasnąć. Stwierdzl że nie ma nic innego do roboty niż walenie konia, wziął telefon i włączył Pornohuba szukał czegoś na wersji hetero ale nie mógł niczego znaleźć. Przez przypadek przełączył się na wersje dla gejów. Jako że był napalony nie zauważył tego i włączył jakiś film, zdjal spodnie oraz koszulkę i zaczął dotykać się w swoją męskość oglądając przy tym pornola. Gdy chłopak bawił się swoim przyrodzeniem jego palce powędrowały w stronę ciasnej dziurki zwanej odbytem. Chłopiec masował główkę penisa spokojnymi okrężnymi ruchami równocześnie muskając odbyt. Kiedy skończył się pornol chłopak włączył kolejny bez zastanowienia wkładając coraz głębiej palce w dupę. Już po paru minutach Mati doszedł, jego sperma była wszędzie we włosach chłopca na torsie oraz w całej pościeli. Chłopiec po bardzo obfitym orgazmie zorientował się że oglądał gejowskie porno, bez zastanowienia wyczyścił historię przeglądania i poszedł spać. Chłopiec zasnął. Sperma w jego włosach oraz w łóżku wyschneła, tą z torsu zjadł ze smakiem przez sen. Mateusz śnił o swoim przyjacielu. Sen polegał na stosunku chłopca ze swoim przyjacielem, który nigdy się nie kończył. Sen trwał chłopak nie świadomie zaczął się masturbować, delikatnymi ruchami zaczął masować jądra po czym delikatnie przesuwał się w stronę czubka członka. Chłopak nieświadomie stawał się coraz bardziej napalony, z jego kutasa wylewała się sperma gdy Mati był na krawędzi, wziął swojego ulubionego pluszaka którym zaczął się pocierać aż doszedł. Jego nasienie było wszędzie a chłopiec się obudził nie pamiętając snu ani tego jak się masturbował do swojego przyjaciela. Onanista szybko posprzątał swoją spermę i wrócił do łóżka lecz nie mógł zasnąć. Chłopak pomyślał że włączy tiktoka, pierwszy film jaki mu się wyświetlił był z bardzo gorący umięśnionym facetem w ręczniki. Mateusz znowu się napalił ale stwierdził że doprowadzi się do orgazmu inaczej zrobi to przez swoją ciasna dziurkę. Wziął pilot poślinił go i zaczął wkładać go do dupy. Gdy włożył całego zaczął masować swojego kutasa, wziął go do rąk i zaczął go masować od jaj do nabrzmiałej główki. Był na krawędzi od orgazmu, chłopak stwierdzi że chce dojść przez dupę. Zaczął ruszać pilotem co raz szybciej i szybciej aż soczysty biały płyn wytrysnął z jego męskości. Wyczerpany chłopiec wytarł nasienie tam gdzie mógł. Udał się do toalety umyć ręce i poszedł spać, chłopak wiedział że jest późno a ok jutro na na 8 lekcje w szkole.
[Ilość słów : 391]
[ PRZEPRASZAM WAS ZA TO ALE MUSIAŁEM]
CZYTASZ
Przyjaciele Ze Szkoły 18+
RomanceHistoria o przyjacielach ze szkoły Alku i Mateuszu, których łączy coś więcej niż przyjaźń. Opowieść jest w klimatach mrocznego yaoi Okładka z Pinteresta