Egyre közelebb...

118 12 2
                                    

(Dream pov)

2 órakor vége lett az utolsó órámnak is huh.. már csak Georgera kell várni. Mivel órák közben megbeszéltük, hogy suli előtt találkozunk és  majd akkor eldöntjük, hogy hova megyünk.

Egy jó 15 perc után George is kilépett az iskola ajtón aztán jött hozzám.

George- Heyy dream!

Dream- George! Végre, mi tartott ilyen sokáig?

George- Csak az igazgatóval beszéltem. Elmagyarázott pár dolgot amit tudnom kell a suliról.

Dream- Oooo okéé szóval hova szeretnél menni?

George- Hmm mi lenne ha beülnénk egy kávézóba?
Mit gondolsz?

Dream- Nekem tökéletes én is ilyesmire gondoltam.
Na gyere tudok egy nagyon jót csak 5 percnyi séta innen.

Time skip >>

Itt vagyunk a kávézóban leültünk egy ablak melletti asztalhoz. George velem szembe ült le. Aztán pont a szemébe néztem. Fura érzés járta át a testem...
Bámultam csak aztán arra figyelek fel, hogy George valamit mond.

Dream- Hm? Tessék George nem figyeltem bocsi.

George- Semmi csak azt mondtam, hogy nézd elkezdet esni a hó! Hát nem gyönyörű?

Dream- (oda fordulok az ablakhoz és tényleg esik a hó)
Igen nagyon gyönyörű tényleg.....De nem annyira min-
(Itt befejeztem mivel George érdeklődően nézett rám de aztán csak legyintettem a kezemmel, hogy nem fontos. Ezután jött a pincér)

Pincér- Sziasztok esetleg felvehetem a rendeléseteket, hogy milyen italt kérnétek?

George- Nekem igen hmm én egy cappuccinot kérnek.

Dream- Én egy lattet.

Pincér- Egy cappuccino egy latte hmh rendben ennyi lenne?

Dream&George- Igen.

Pincér- Rendben már is hozom.

Aztán elment a pincér és újra ketten voltunk Georgeal.
Nem tudtam, hogy mit kérdezzek, mondjak neki, bevallom nagyon izgultam.
De Georgeon nem látszót ez, ő csak nyugodtan nézte a hó esést az ablakon át keresztül.
Olyan ártatlanul nézett ki és gyönyörűen.
Tudtam jól, hogy azzal a Georgeal vagyok szemben akivel interneten játszok, beszélek. Hiszen én tudom, hogy néz ki és innen fel is ismeretem. Először nem vettem észre de most így útközben rájöttem, hogy milyen vak vagyok. Nem hinném, hogy ő tudná, hogy én vagyok az a  Dream akivel ő naponta beszél, játszik.

>>
(Ez a kettő kis zárójel azt fogja jelenteni, hogy Time skip)

Megjöttek az italaink elég gyorsan.

George- Hm ez nagyon finom! Tényleg jó ez a hely!

Dream- Látód én csak jó helyeket tudok.

George- Ide többször is eljöhetnénk nem gondolod?

Dream- De! Ez jó ötlet.

George- Akkor ezt letudva mi lenne ha mesélnél kicsit magadról?

Dream- Hátt oké (elmondtam a gyerek koromtól kezdve az egész életemet kihagyva, hogy én vagyok DreamWasTaken xd)
Most te jössz én már mindent elmondtam.

George- Oké szóval... (ő is elmondot minden ilyen kis dolgot de azt nem említette, hogy ő lenne GeorgeNotFound. Kicsit furcsálltam de mindegy)
Éss ezért jöttem ebbe az iskolába. Igazából ennyi.

>>

Már nagyon bele voltunk mélyülve az egész beszélgetésünkbe és már sokkal nyíltabbak voltunk egymással amit nem is bántam. Nem akartam, hogy ennek vége legyen.

George- És aztán pedig tényleg elmentünk oda.

Dream- Tényleg úristen mik vannak. (Hangosan nevetek.)
(George is elkezd neveteni. Olyan édes a mosolya... Olyan jó lenne ha- nem Dream túl messzire mész biztos, hogy nem érez semmit irántad állj le. George abba hagyta a nevetést aztán ránéz az órájára.)

George- Dream szerintem lassan indulnunk kéne mert a szüleim biztos várnak.

Dream- Igen lassan elkénne. Kifizetem az italokat aztán megyünk.

George- Mi? Nem nem nem. Én fizetem ki az italokat.

Dream- George én hívtalak el rajtam áll.

George- De-

Dream- Nincs de. (így oda nyújtom a pincérnek a pénzt)
Most már mindegy. ;)

George- Egyszer vissza fizetem akkor is. (Itt már kiléptünk a kávézóból)

Dream- Álmodozzál de nem fogod.

George sóhajtót egyet és azt motyogta, hogy rendben de látszót rajta, hogy nincs ezzel meg elégedve de aztán bele törődött.
Sétáltunk vissza a házunk felé mivel ugyan arra lakunk csak George jóval messzebb mint én. Mentünk mentünk egyszer csak el kezd esni a hó. Mint a romantikus filmekben. ;)
De kezdet egyre hidegebb lenni és én láttam Georgeon, hogy egyre jobban fázik. Már ott voltunk a házamnal.

Dream- Itt lennénk ez az én házam.

George- Wow. Nagyon szép.
Szerintem el is köszönök nem zavarok többet, köszi, hogy elvittél oda a kávézóba nagyon jó volt! Aztán majd holnap tali suliban. :))

Dream- Várj! Nem zavarsz. Nem akarsz inkább bejönni? Látszik fázol és a te házad még sokkal messzebb van.

George- Nem hiszem. Szüleid engednék?

Dream- Persze de most nincsenek itthon mivel 2 napos utazáson vannak. Szóval gyere még mielőtt nekem itt megfagysz!

George- Hát ha te mondod..

>>

Georgeal már a kanapén ültünk és beszélgetünk. Látszót, hogy már nem annyira fázik de azért adtam neki egy takarót biztonság kedvéért amit el is fogadott.

Dream- Amúgy George nem lenne kedved itt aludni mivel most, hogy látom el kezdett szakadni a hó és biztos nagyon hideg van kint.

George- Nem tudom ha nem bánjátok de nekem nincs itt cuccom például ruha.

Dream- Nem baj majd adok!

George- Hát felőlem akkor de gyorsan megkérdezem a szüleim.
------
Azt mondták nekik oké.

Dream- Akkor ezt megbeszéltük nincs kedved nézni egy filmet csinálok popcornt.

George- Benne vagyok. :))

Sziasztok!! Na itt befejezném mára ezt a részt. Tudom azt mondtam, hogy jövő héten tudok majd csak részt kirakni de lett egy kis időm így itt lenne a folytatás. De viszont a következő részt csak jövő hétre tudom ígérni az biztos mivel marha sok dogát fogunk írni és még nem nagyon volt motivációm tanulni xd
891 szó! Próbálok majd így fokozatosan egyre többet írni egy részbe.

Legyen szép napotok/estétek és vigyázatok magatokra! <33

Hópelyhek Közt Veled [Dnf]Where stories live. Discover now