Szeretlek de te...

121 13 11
                                    

(George pov.)

Már a film végénél jártunk és még mindig összebújva voltunk Dreammel. A fejem már nem volt vörös de azért magamban levezettem egy 6 perces kis terápiát, hogy megnyugodjak és realizáljam, hogy minden ami most megtörtént azt nem csak álmodtam vagy beképzeltem. Valljuk be ha ez egy álom lett volna már rég sírnák miközben a párnámat szorítom.

>>

Már teljesen vége a filmnek és egyikünk se szól a másikhoz csak nézünk előre a TV képernyőre.
Bevallom most nem tudom, hogy lesz tovább hisz szerintem Dream is jól tudja, hogy ez az egész összebújás dolog többet jelentet számomra, mint barátság ez egyértelmű volt és nagyon látszót.
De ha viszont nem látja akkor még nálam is vakabb az tuti.

Dream- George?

George- (oh basszus hozzám szólt most mi lesz mivan ha kiderül, hogy nem akar többet a barátom lenni vagy ezután kijelenti, hogy hozzám többet nem akar szólni vagy ha utál?!
Úristen miket hordok én itt össze vissza túl reagálód! George ne pánikolj csak válaszolj vissza neki.)

George- Om- igen?

Dream- Figyelj- om, hogy is kezdjem...

George-  ...  (azta kurva ne ne ne mivan ha tényleg befog következni amikre gondoltam??! George lélegezz! Be ki be ki.)

Dream- Figyu ezt már elszeretném neked mondani azóta amióta így közelebb kerültünk egymáshoz...

George- Igen? Mond nyugodtan. (Oké ez nem volt feltűnő válasz szép munka George)

Dream- Vagyis kettő dolgot szeretnék elmondani az elsőt azt már jó pár éve tudom és még senki se tud róla mivel senkinek se mondtam szóval szeretném ha te tudnád meg először.

George- (Mi? Nem értem most akkor mivan?)
Nyugodtan! Tudod jól, hogy bennem megbízhatsz.

Dream- Hát... Én tudod...

Meleg vagyok a fiúkat szeretem már egy pár éve...

George- (heh? Ennyi? Azt hittem, hogy valami nagyobb felhajtás lesz itt haha... várjunk mi... a fiúkat szereti? Szóval...úristen úristen!!!)
Úristen Dream teljes mértékben büszke vagyok rád és támogatlak!!

Dream- Tényleg?! Én azt hittem, hogy nem akarsz többet majd a barátom lenni és, hogy már hozzám se akarsz szólni mert meleg vagyok.

George- Jaj dehogyis! Dream sose tudnék ilyet tenni!

Dream- Köszönöm <3

George- Na de... mi a második dolog amit elszeretnél mondani nekem?

Dream- Ja igen hát az az elsőhöz kapcsolódik... Nem is tudom, hogy mondjam...
Én tudod George....
(gyerünk Dream menni fog)

Teljes szívemből szeretlek!

(Csak kijött a szádon :o)

Nem úgy mint egy barát... annál többet érzek irántad... Te vagy az az első személy akire ránéztem és egyből láttam benne a tökéletességet. A személyiséged a nevetésed, humorod az ajkad és a gyönyörű szemeid amit ha órákon keresztül bámulhatnék egyszerűen elvesznék bennük... és még sorolhatnám a végtelenségik!
De... meg értem, hogy te nem érzel, tekintesz így irántam hiszen ezzel szerintem kicsit lesokkoltak (kicsit? Haha nagyon.) szóval bocsáss me-

George- Tessék...?

Na itt lenne vége ennek a résznek is. El se hiszem, hogy most betudtam fejezni ahoz képest, hogy még mennyit kell tanulnom ahh. Próbáltam minél előbb hozni ezt a részt ahogy azt mondtam mert ugye bár egy ideje nem tudtam vele foglalkozni.
De itt lenne és még nincs vége! c:
Btw köszönöm azoknak akik megértették tegnap, hogy miért nincs annyi időm részekre írtóra jól esett! <33

Legyen szépnapotok/estétek és vigyázzatok magatokra! <3

Hópelyhek Közt Veled [Dnf]Where stories live. Discover now