არ ვიცი მერამდენე დღეა სავაანდმყოფოში ვარ.გამოფხიზლებისას მხოლოდ ექთანს ვხედავ და ისევ მეძინება.არ ვიცი რას მიკეთებენ რას უკეთებენ ჩემს სხეულს.გონიათ ,რომ ყველაფერი შეიცვება ტკივილი გაქრება თუ დამაძინებენ?მე ძილი არ მჭირდება უბრაოდ გარეთ გასვლა მინდა.ვცდილობ ძილ ბურანიდან ჩემი თავი გამოვაფხიზლო ,მაგრამ ჰორიზონტზე ვიღაც ჩნდება მხოლოდ მის თვალებს ვხედავ როგორ მიყურებენ ვეცოდები? არა მე შეცოდება არ მჭირდება ახლო მოდის და კათეტერში რაღაც ნივთიერების შეყვანას ცდილობს.
-არა გთხოვ-სუსუტი მაგრამ მტკიცე ხმით ამოვილუღლუღე.
-არ შემიძლია, დასვენება გჭირდბა.
-გემუდარები-ვამბობ და ხელს ხელზე ვკიდებ.ამ დროს სხეულში ისევ სისუსტეს ვგრძნობ და ვითიშები.*****
არ მახსოვს სვაანდმყოფოში ვინ მიმიყვანა მხოლოდ ის მახსოვს,რაც მანამდე მოხდა. შაბათ-კვირას ბიჭებმა სახლის მარაგის შევსება გადავწყვიტეთ მანქანით უახლოეს სუპერმარკეტამდე მივდიოდით.ხიდზე რაღაცამ დაგვარტყა მანქანა რამდენიმმე ბრუნს აკეთებს და ცეცხლის ალში გაეხვია.მე ვიღაცამ გადმომათრია, მაგრამ საკუთარი თავლებით ბუნდოვნად ვხედავ როგორ იწვება და იფერფლება ყველაფერი .მინდა ვიტირო,მაგრამ ზუსტად ვიცი ცრემლები ჩემი გრძნობების გამოხატვას ვერ შეძლებენ.ამიტომ სიჩუმეს ვამჯობინებ დიახ სიჩუმე გამოხატავს იმას რასაც ვგრძნობ.მეშინია,მარტო ვარ მიუხედავა იმისა,რომ ადამიანების ზღვა მადგას თავზე.
-საცოდავები
-დედაა რა ხედბა აქ? - საწყალი ბავშვები.
საბოლოოდ იაზრებს ჩემი ტვინი რა ხდება და ითიშება.ამის შემდეგ არაფერი მახსოვს.მხოლოდ ცისფერთვალება ექთანი რომელიც მოდის და ნემს მიკეთებს მთიშავს.*****
მკითხველო ალბათ შენც დაგაბნია განვითარებულმა მოვნელებმა.იმ საღამოს ჯუდის სახლიდან გამობრუნებული თორნიკე სახლში დაბრუნდა რა დროსაც ტელეფონზე ზარი შემოუვიდა.ბიჭმა შეშფოთებულმა უპასუხა არ ელოდა გამთენის 3 საათზე მეგობრის ზარს ან ვინ ელის ამ დროს ვინმეს ზარს.დაბნეულმა უპასუხა.
-თორნიკე...
-გისმენ რამე ხდება?
-გავრბივართ წამოხვალ?-ისმის ჩუმი კითხვა.
-სად გარბიხართ?-გაიკირვა ბიჭმა ისე თითქოს ასეთი საუბარი პირველად ქონდა ზარის ავტორთან.მის მეგობარ გიორგის ისევ ემოციებმა შემოუტიეს და სამყაროს დასალიერში წასვლა გადაწყვიტა,ისევ.ამჯერად ლაშაც დაუყოლიებია.ბიჭი შეშინებულია მისი ბოლო გადაკარგვის გამო და აღარ უნდა მეგობარი მარტო გაუშვას.მზად არის გაყვეს.ყველგან გაყვება ჯოჯოხეთშიც ჩავა მის გამო.მასაც მობეზრდა ყველაფერი თან აქ არავინ ყავს ვისაც მის გამო გული დაწყდება.არც დედა,არც მამა გალოთებული ბაბუაა ერთადერთი ვინც ზრდის ან ლაშა ზრდის ბაბუას.ალბათ გაინტერესებს ვისგან გარბის გიორგი ან რისგან გიორგის მამა გარდაიცვალა 4 თვის უკან.დედას მანამდეც საყვარელი ყავდა დაა მამის სიკვდილიდან 1 თვეში მამინაცვალი მოუყვანა ამაზრზენი გახდა მისი ყოფა და უწევს გაიქცეს სადმე შორს სადაც დაივიწყებს ყველაფერს.1 თვის წინ მარტომ გადაწყვიტა წასვლა. მამის დანატოვარი მანქანით გაიქცა თვითოაც არ იციოდა სად მიდიოდა. ბიჭებმა იმდენი ქნეს უკან დააბრუნეს,მაგრამ....
-უბრალოდ გავრბივართ,ჩვენ ბედს გავურბივართ, ამ დედანატირებ ცხოვრებას.ახალს დავიწყებთ შორს შენც წამოდი რაა აქ რა დაგრჩენია?
-ჩემი და...
-დედაშენის გარდაცვალებიდან 6 თვეში გაგითხოვდა.ბოლოს როდის ნახე?
-არ შემიძლია......-ამ დროს ბიჭის გონება ირევა ვერ ფიქრობს რა ქნას.უნდა წასვლა მისი მეგობარი მართალია არავინ ყავს მშობელი დედა 15 წლის ასაკში დაკარგა მამა ჯარისკაცია. ცოლის სიკვდილის შემდეგ ავღანეთში გადავიდა იქიდან უგზავნის ბიჭს ფულს,მოკითხვით არ კითხულობს ყველამ დატოვა-ჯუდი როგორ დავტოვო?-ძლივს ამოთქვა აზრი რომელიც ყველაზე მეტად აწუხებდა.ალბათ მის გამო იკავებდა თავს.ხო, ასეა იმ გოგოს დაკარგვის ეშინია რომელსაც არც კი უყვარს ან უყვარს თვითონაც ვერ გაურკვევია ხან ჯიუტობს ხანაც ისეთი თბილია ბიჭის მიმართ.
-შენი გადასაწყვეტია.ჩვენ წავალთ ახალი ცხოვრება იწყება აქედან შორს.დილით 7 ზე გავალთ მანამდე გაგვაგებინე შენი პასუხი.
-ხო,დილით გნახავთ დაგემშვიდობებით მაინც თუ არ წამოვედი.
-კარგად თორნიკე
დილიდ 7 საათზე ბიჭები მანქანაში ისხდენ "სამი მუშკეტერი" მსოფლიოს დასაპყრობად მემართებოდა.
-გიორგი მანქანა მოაბრუნე რაა
-რატო ხო გადაწყვიტე?
-ჯუდის დავემშვიდობები-თვალებში სევდა ჩადგომოდა.10 წუთში მანქნა იმ შესახვევში შევიდა, რომელიც ბიჭი სულ რაღაც 4 საათის წინ დატოვა.რაც უფრო უახლოვდებოდა სახლს მით უფრო მეტად გრძნობდა ღელვას ხვდებოდა ის დრო დამდგარიყო, როცა ყველაფერი უნდა ეთქვა. უარყოფისაც არ ეშინოდა მაინც ახალ ცხოვრებას იწყებდა ყველაფერს ტოვებდა ამ გრძნობებსაც დაუტოვებდა საქართველოს მიწას.
YOU ARE READING
და მაინც ჩვენ ორნი💗
Jugendliteraturორი ჩვეუებრივი თინეიჯერისსიყვარულის ისტორია იმედგაცრუებებითა და ღალატით