Gunter deschide incet ochii,sticla era la el.
-Saltare baiete,eu dunt capitanul Whuf si tu esti pe nava de transfort S.S Cătel.Ud.Ai mare noroc ca te-am salvat de la inec,cine esti?
-Wenk!Wenk!
-Deci Gunter,ce te aduce pe marile astea asa departe de casa?
Gunter se ridica suparat si da sticla de parchet si se sparge.Din sticla iese o scrisoare.Gunter o ia,o deschide si citeste.Se inroseste apoi o ascunde in saculetul lui si striga:
-Weeenk!
-Vad ca esti foarte infomentat,ia un pește.
Dupa ce isi umple burtica acesta trage un pui de somn. Cand se trezeste vasul acosta in portul negustorilor.Atunci capitanul ii spuse lui Gunter:
-Tinere eu pana aici te pot duce,in schimb poti cumpara o barca ,e cam scump asa ca te poti angaja pentru a strange bani.
Gunter isi gasi repede un loc de munca deoarece era portul negustorilor,iar pinguinii erau cunoscuti ca niste buni negustori.Pinguinul se angaja la gasca Gâs,acesta vindea arme si armurin,si era foarte cautat deoarece se zvonea ca va incepe al-5-lea razboi dintre ornitoringi si marmote.Vanzarile decurgeau bine,Gunter castiga multi bani,in cateva zile avea destui bani ca sa-si indeplineasca visul si de a merge unde voia.Dar unde voia Gunter?Locul este unul obisnuit,vroia sa ajunga la marele castel al regelui Mohoc,un rege motan care era cunoscut dupa tacticile pe folosea in lupta.Dar de ce vroia Gunter acolo,asta nu va pot spune chiar acum.Sunt multe secrete:De ce vrea Gunter la palat?Ce scria in scrisoarea din sticla?De ce Gunter a plecat din satul sau?De ce e atat de suspans?Toate vor fi deslusite la timpul lor.Va urma…