Gunter se trezeste,inca era pe pluta in mijlocul oceanului.Ii era foame.
-Wenk!
Isi lua un peste din proviziile pe care le lua cu el.Dupa ce termina isi mai lua unul si tot asa,pana terminase proviziile.
Acum il durea burta.Se lasa pe jos si incepea sa cante!
-Wenk!Weenk!Wee-Weenk!Weenk!Wenk!
Aparu un vultur care il lua pe Gunter si zbura .
-Insfarsit am ce manca!
-Weenk!
Si zicand asta ii da o aripa peste cioc,vulturul ametit ii da drumul.
Gunter era in cadere si era un pinguin,nu putea zbura!!
Atunci vulturul se intoarse si il ataca pe Gunter.Gunter ii da o aripa peste cioc si se urca pe spate,il prinse de pene,reusi sa-l controleze si zbura spre castel.
Intre timp pe insula in care fusese Gunter.Un iepure ud leoarca iesise din apa ,era iepurele care cumparase sabia .Se apropiase de un copac pe carecera scrijelit ceva.Incepu sa citeasca:
-"Eu sunt Gunter,in caz ca nu reusesc sa-mi duc misiunea pana la capat vreau sa stiti ca satul pinguinilor a fost controlat,toti pinguinii au fost himnotizati de un magician.In secret pinguinii isi construiesc arme si se pregatesc de razboi.Eu sunt Gunter si sunt singurul pinguin care a scapat,deoarece de mic mi-am dat seama de cele ce se petreceau si am fugit .Acum o sa apar lumea chiar daca asta ar putea insemna disparitia rasei mele.Ma voi duce la imparat si ii voi planurile pinguinilor.Eu sunt ultima speranta.
Iepurele zise:
-Stie tot...planul Alpha trebuie executat acum!zicand asta se transforma intr-un corb si zbura.In urma lui copacul cu mesajul incepu sa se usuce si cazu transformandu-se in praf.