5

360 20 2
                                    

 
Svatba

"Ty ses snad zbláznil!" vykřikl Draco. Celá rodina Malfoyových se na Scorpiuse mračila. Tedy přesněji kromě jeho matky.
"Nedovolím ti pošpinit naši čistou krev!" sykl Lucius.
"Ať už se vám to líbí nebo ne, už se stalo. Čekáme s Alem dítě a jsme šťastní a vy s tím nic neuděláte," vzepřel se Scorpius.
"Vydědíme tě!" řekla Narcisa, ale Astoria byla s trochu jinačího těsta. Milovala své jediné dítě. Chtěla, aby byl šťastný i za cenu pošpinění krve.
"Vy jste všichni tak úzkoprsí. Co mají teď dělat jiného než se vzít?" povzbudivě se usmála na svého syna.
"Zbavit se toho bastarda!" odplivl si Lucius.
"Ani ve snu! Nezabiju svoje dítě, i tak je na to pozdě, je v devátém měsíci!" křičel Scorpius.
"A to nám to říkáš až teď?" vykřikl Draco šokovaně.
"Přišel jsem vás jen pozvat na svatbu, ale jak vidím, tak je vaše zaslepenost větší, než sem si myslel. Klidně se vymřete, je mi to jedno. Moje dítě bude s hrdostí nosit jméno Potter, mě to nevadí!" práskl za sebou dveřmi Scorpius a nechal tam své šokované příbuzenstvo. Někdy se divil, že s nimi má něco společného.

***

"Asi nedorazí co?" zeptal se Al. Scorpius tiše zavrtěl hlavou.
"Neboj se, i tak bude veselo. Přijdou všichni kamarádi a rodina. Už teď jsi vlastně náš," řekl Albus.
Jeho rodiče seděli v obývacím pokoji naproti nim. Jakoby se v Harrym během těch měsíců Alova těhotenství něco zlomilo. Nemohl již déle nesnášet Scorpia. Viděl, že je jiný než jeho rodina. Přešel ke svému budoucímu zeti a objal ho.
"Samozřejmě, že jsi náš!" řekl Harry a Scorpius se za ten večer poprvé usmál.

***

"Usmívejte se, vyletí ptáček," zašklebil se George Weasley, držíc starý fotoaparát, který mířil na svatebčany. Byla to početná skupina. Děti Hermiony a Rona a také Ginny a Deana pobíhaly všude kolem a byly k nezastavení. V řadě za nimi stál Bill s Fleur a jejich třemi dětmi. Molly s Arturem, Fredem a Charliem vedle nich.
Také tu byla Harryho rodina tvořená Siriusem a Remusem. Nechyběl ani Brumbál a několik spolužáků Albuse a Scorpia.
Když se po focení všichni usadili ke slavnostnímu stolu ve Velké síni, slovo si vzal nejstarší člen této společnosti - Albus Brumbál.
"Jsem rád, že jste mě pozvali, ačkoli už nejsem ředitelem Bradavic tolik let. Jsem rád, že mohu být vaším rodinným přítelem. Je skvělé vidět mladou lásku vykvétat. Přeji vám jen štěstí na vaší společné cestě životem." Pak si všichni připili a Brumbál se posadil.
Ačkoli většina svatebčanů byla veselá, našlo se pár jedinců, kteří měli kyselé obličeje - dva postarší Pobertové.
"Nezdá se ti to jako deja vu?" ušklíbl se Sirius a hodil nenávistným pohledem ke Snapeovi. Ten jeho pohled zachytil, ušklíbl se a provokativně svého manžela políbil.
Sirius a Lupin, kteří spolu žili již několik let jako pár, na něj zavrčeli. Snape se pro sebe uchechtl.
"Pořád mi to nemůžou zapomenout," poznamenal k Harrymu.
"Hlavně, že po tobě už nevrhají kletby, to je přeci pokrok, ne?" zachechtal se Harry a polibek mu vrátil.
"Nějak mě přešla chuť," pronesl Sirius Removi a odvrátil od nich pohled. Zadíval se raději na mladé. I on musel uznat, že Scorpiova jednání, že tenhle Malfoy je z úplně jiného těsta. Byl na tom vlastně tenkrát stejně. Jeho rodina se ho zřekla již dávno. Rozhodl se tedy situaci nekomplikovat a šel si s mladými novomanželi přátelsky popovídat.

***

"Jestli nechceš, tak nemusíme," řekl starostlivě Scorpius. Když tu noc uléhali do postele v domě, který jim v Prasinkách koupil Harry se Severusem jako svatební dar.
"Jsem sice unavenější, ale jedno číslo bych zvládl," ušklíbl se Albus a pohladil si své vzdouvající se bříško.
Scorpius, ležící vedle něj, jej začal po tom bříšku jemně hladit, a pak nechal své ruce rozeběhnout tam, kam se jim zlíbilo. Poté přidal i své rty. Albus si lehl na bok a vystrčil na svého manžela zadek. Scorpius jej začal jemně připravovat na svůj vpád. Jejich spojení bylo tak pomalé a slastné. Scorpius si dával pozor, aby Alovi a jejich dítěti nijak neublížil.
Ve čtyři ráno se Albus náhle probudil. Cítil mokro a silnou bolest břicha. Když odhrnul peřinu, zjistil, že mu praskla plodová voda. Sebral hůlku, zaneřáděnou postel kouzlem vyčistit a vzbudil svého manžela.
"Co se děje?"
"Jedeme ke svatému Mungovi! Už to začalo!"

Nebelvír versus ZmijozelKde žijí příběhy. Začni objevovat