Varování: mužské kojení :-D
"Ještě chybí svíce," běhal po pokoji Albus jako splašený.
"Buď v klidu, všechno máme připravené, dal jsem ji tam už včera," uklidňoval ho Scorpius, který choval ve svém náručí Lily.
"Fakt? Vůbec si na to nevzpomínám. Začínám mít pocit, že blázním a vyvíjí se u mě syndrom vykojeného mozku," zamračil se Albus. Scorpius se zachechtal.
"Nesměj se, kojení je vážná věc! Přísahám při Merlinovi, že kdyby to nebylo pro Lily tak prospěšný, tak s tím seknu!"
"Já přeci vím, kolik tě to stojí síly. Vydrž, dokud to půjde," pohladil svého muže Scorpius.
"Děkuju," přikývl Albus, políbil manžela a převzal si dcerku.
"Musím jí ještě nakojit, než tam půjdeme, ať nebrečí hlady," pronesl Albus a sedl si s Lily do houpacího křesla. Odhalil si hrudník a maličká se přisáhla k jeho bradavce hladově a sála. Albus sykl bolestí.
"Je jak malej upír," uchechtl se Scorpius, a pak se setkal s temně zeleným pohledem.
"Už mlčím," zvedl ruce v obranném gestu.
***
Ve Velké síni bylo opět plno. Křtiny se tu nekonaly opravdu dlouho. Přišli snad všichni z Bradavic. Nejdůležitější ale bylo, že dorazili oba Scorpiovi rodiče.
"Doufám, že Brumbál to všechno nezapomněl. Přeci jen už je dost starý," špitl Sirius do ucha Removi. Ten se uchechtl a dál sledoval pětici lidí vpředu.
Na pravé straně Albus Severus se Scorpiem a malou Lily. Na druhé straně Draco s Astorií. Mezi nimi Brumbál, se svou důstojností, vedl obřad křtin.
"Jaké jste vybrali její druhé jméno?" zeptala se Astorie.
"Astoria," zazubil se Albus a mrkl na svou tchýni. Ta stěží zadržela slzy dojetí.
"Výtečně," přikývl Brumbál a připravil si křtící lektvar.
***
"Myslím, že je čas, zakopat válečnou sekeru," podal Harry ruku ke smíru. Draco se na něj váhavě usmál, přikývl a ruku přijal."Ten nejvyšší," přitakal.
"Jsem rád, že jsi tu a Scorpius jistě taky," zkonstatoval Harry.
"Netušíš, kolik mi dalo práce přesvědčit rodiče, že jdeme na společenskou událost, kde se bez nich obejdu, aniž bych prozradil, kam skutečně jdeme," ušklíbl se Draco.
"Třeba to časem pochopí," zadoufal Harry.
"Nemyslím. Žijí ve své nenávisti už mnoho let," povzdechl si Draco.
"Hlavní je, že ty už ji necítíš."
"Prozřel jsem. Lily mi pomohla," přikývl Draco.
Harry jej poplácal po zádech a rozloučil se a přešel ke svému muži.
"Jsem na tebe vážně hrdý," zašeptal mu do vlasů Severus.
***
"Dnes byl hektický den," sedl si na postel Scorpius."To máš pravdu... viděl jsi naše otce? Usmířili se, nemohl jsem tomu uvěřit," zasmál se Albus.
"Jsem ten nejšťastnější chlap na světě," objal Scorpius svého muže, a pak se uličnicky usmál.
ČTEŠ
Nebelvír versus Zmijozel
Fiksi PenggemarPoznámka: posravam je 18.let Povídka byla napsána v roce 2015 pod mou jinou přezdívkou Páry: Albus Severus Potter/Scorpius Malfoy. Později se objevuje i Snarry Varování: 18+, slash,mpreg Děj: Oba hrají famfrpál, oba spolu soupeří. Ale je to skutečně...