Orang Baru

5.7K 52 4
                                    

Malang sekali... semua cubicle toilet tu ada occupant. Tetiba time camni ramai orang. Sebelum ni kosong je selalunya.

Kecewa la jugak. Tapi si Zaki tu terus gerak ke urinal dan signal aku suruh datang sebelah dia.

Dia bukak seluar dia dan usap kote dia. Boleh tahan jugak. Terus teringin nak masukkan dalam mulut tapi kena behave sebab open space. Dan juga takde cubicle.

Zaki senyum lepas tu masukkan kote dia balik dalam seluar. Dia peluk aku dan kiss aku. Sepantas kilat. Aku tak sempat nak react. Dia terus keluar dari toilet tu.

Skang konek aku dah keras. Camne ni? Terpaksa tunggu kejap sebelum boleh gerak balik ke opis.

Zaki ni pun boleh tahan jugak tease. Dah la berlalu pergi macam tu je. Takde pun nak kasi phone number. Camne nak contact untuk jumpa lagi?

Tetiba pintu cubicle kedua terbuka dan keluar seorang lelaki. Melayu. Nampak muda lagi. Dia senyum kat aku jadi aku senyum la semula.

Then mata dia turun ke bawah dan nampak kote aku mencanak dalam seluar. Dia nampak terkejut tapi dia terus senyum. Dia lalu dekat aku dan capai kote aku. Dia usap.

"Nice..."

Dan dia pun terus keluar dari toilet tu. Ish, diaorang ni... memang sengaja tak nak kasi kote aku ni kendur ke?

Aku masuk dalam cubicle kedua tu dan kunci pintu. Cepat-cepat aku keluarkan kote aku dan melancap. Aku terbayangkan budak Chinese tu, merengek-merengek bila aku fuck dia dalam cubicle tu. Pastu terbayang kote Zaki tadi. Then budak Melayu tu, aku bayangkan dia isap kote aku.

Kejap je dah pancut. Haha.

Aku pun gerak lah balik ke ofis. Petang sikit, boss aku panggil masuk bilik dia. Katanya, ada intern baru masuk hari ni dan aku kena supervise dia.

Masuk-masuk je nampak budak kat tandas tadi berdiri sebelah meja Boss aku...

To be continued...

Seks di Tandas AwamWhere stories live. Discover now