Threesome

4.4K 35 7
                                    

"Ahhh sedapnya u isap, Zul..."

Rupa-rupanya Daniel tengah busy dengan Zul dan Joe kat toilet ofis dia. Masa dia sampai ofis tadi, Joe melambai-lambai sebab Zul ada kat area situ dan free untuk jumpa kejap.

Zul cakap dia pun dah lama tak main dengan orang lain selain Joe. Partner dah balik kampung.

"Sedap kote dia, abang Zul."

Zul pun terus bukak seluar Daniel isap kote dia. Tak sempat Daniel nak protes. Joe plak bukak baju Daniel dan main puting dia. Lagi la horny jadinya.

Memang sedap betul Zul isap kote dia. Pandai. Dah biasa kot. Daniel suruh Zul bangun dan bukak seluar Zul. Boleh tahan kote dia. Daniel duduk atas toilet bowl dan mula menghisap Zul.

"Ummmm... sedapppp..."

Joe plak mencangkung dan isap kote Daniel.

"Ahhhhhhh..."

Bila dah betul-betul keras, Joe bangun dan duduk atas kote Daniel.

"Abang Zul, fuck me..."

Zul pun pegi ke depan dan masukkan kote dia dalam bontot Joe.

"Mmmmmm haaa oooooh..."

Zul mula fuck Joe. Daniel tak dapat bergerak sangat sebab dia berada di bawah dua lelaki tu tapi dia tengah kenikmatan merasa kote Zul bergesel dengan kote dia dalam lubang Joe.

Joe plak jenis takleh duduk diam. Dia ride jugak kote Daniel sambil kene fuck oleh Zul. Tak lama lepas tu Joe pancut namun dia tetap ride jugak... sampai lah Daniel terpancut.

Zul cabut kote dia daripada lubang Joe dan tonggengkan Daniel. Lepas tu dia tusuk lubang Daniel pula.

"Oh yessss... fuckkkkkk..."

Zul fuck Daniel laju-laju sebab dia pun dah nak terpancut. Dia rasa agak kecewa sebab tak sempat nak merasa kote Daniel. Maybe next time plak Daniel boleh fuck dia.

Zul pancut dalam bontot Daniel bertubi-tubi.

"Betul tak Joe cakap? Best kan main dengan abang Zul?"

"Ye best..."

Daniel kepenatan. Zul dan Joe cuci badan masing-masing dan keluar dengan janji akan jumpa lagi untuk main tak lama lagi.

Daniel masih lagi kat dalam toilet tu, terduduk dan bingung. Dia fikir balik pasal Zaki dan janji untuk berkapel... tapi belum apa-apa lagi dia dah main dengan orang lain... dia rasa bersalah...

To be continued...

Seks di Tandas AwamWhere stories live. Discover now