Daniel dan Zaki tengah duduk di food court yang terletak dalam bangunan di hujung jalan dekat Bukit Damansara. Tempat biasa diaorang. Toilet tingkat 1 memang tempat diaorang selalu main.
Tapi last sekali diaorang jumpa adalah sebulan lepas. Diaorang cuba berkapel namun macam something missing je.
Diaorang terlalu awkward bila bersama. The only time diaorang rasa boleh klik adalah masa main dalam public toilet.
Dah try untuk dating normally dan main dalam bilik atas katil. Takde thrill. Dah macam laki bini yang dah kawen 20 tahun. Main pun sebab nafsu, sebab obligations.
"Zaki! Daniel! Lama betul tak nampak kamu!"
Daddy jual nasi ayam tu tegur. Nampak gayanya dia dah packing nak balik.
"Eh, awalnya nak balik Uncle."
"Nasi ayam dah sold out."
"Alhamdulillah."
Daddy nasi ayam tu pun beredar pergi. Tinggal lah Zaki dan Daniel berdua di situ. Dua-dua terdiam, tak tahu nak cakap apa.
"Rasanya kit akene break up lah."
"Aku pun rasa begitu."
"Tapi aku tak paham. Apa yang berlaku? Sebelum ni, nampak macam okay je kita. Kan?"
"Tu la pasal. Kalau tak main kat public toilet, macam tak best je."
"Tapi takkan kita nak main kat public toilet je memanjang. Aku nak normal relationship jugak."
"Entah lah. Aku pun takt ahu apa nak buat sekarang ni."
Lepas 10 minit duduk tanpa bercakap, akhirnya Zaki minta diri untuk balik ke ofis dia. Daniel pun gerak untuk balik ke ofis dia juga. Kiranya diaorang dah break lah kot. Daniel pun tak pasti sangat.
Sampai je kat bawah, tetiba ada kereta hon. Terkejut Daniel. Nasib baik tak melatah. Atau jatuh.
"Daniel! Nak balik ofis dah ke?"
Daddy jual nasi ayam rupa-rupanya.
"Ye uncle. Dah lewat dah ni."
"Oh ye ke. Baru nak ajak Daniel ikut Uncle balik rumah kejap."
Daniel kebingungan. Kenapa plak Daddy ni ajak dia balik rumah. Tetiba Daddy tu pegang kote Daniel. Di khalayak ramai.
"Lama dah Uncle geram tengok Daniel."
Daniel tolak slow tangan Daddy tu sebab ramai orang tengah berjalan sekeliling diaorang.
"Nak ikut tak? Zaki pun ada ni."
To be continued...
YOU ARE READING
Seks di Tandas Awam
Ficción GeneralBermula dengan chatting, janji untuk jumpa for lunch... Tak sangka aku end up main dalam tandas awam... tak pernah terfikir pun boleh terjebak sampai tahap tu...