Rules & Payment

228 34 8
                                    

Assalamualaikum dan hai semua. So setelah sekian lama saya close request, jadi harini saya buka balik. Ini adalah Syifaa's Graphic siri ke 2.

Design saya biasa-biasa sahaja, tidak segempak orang lain tapi In Syaa Allah awak semua puas hati dengan design yang saya buat.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

RULES

1) Follow saya.

2) Masukkan book ini ke dalam Reading List/Library anda supaya anda dapat notification daripada saya apabila cover anda siap.

3) Promote buku ini di message board anda.

4) Itu sahaja.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
PAYMENT

1) Guna sekurang-kurangnya 3 hari cover yang ditempah .

2) Mention saya di story description anda selama mana anda menggunakan cover yang dibuat.

Contoh: cover by kusyifaa_

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

RULES DI ATAS WAJIB IKUT YA. TAK IKUT RULES? TAK ADA COVER.

Saya check satu-satu ya. Sikit je tu rulesnya.

Payment juga tersangatlah senang untuk diikuti ya.

Saya tidak menerima JOY REQUEST (request main-main/bila dah siap request, tidak guna cover tersebut)

Jika hendak request di sini, pastikan anda TIDAK request di cover shop yang lain ya supaya tiada mana-mana pihak terasa hati jika anda tidak menggunakan cover yang dibuat.

Tanpa membuang masa, ayuh kita ke halaman yang seterusnya.

Syifaa's Graphic 2Where stories live. Discover now