Batch 1 | Closed

149 25 5
                                    

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

CARA-CARA REQUEST COVER (WATTPAD/NOVELPLUS)

1) Pergi ke profile saya.

2) Cari link yang saya telah letakkan dekat situ dan klik ia.

3) Isi semua maklumat yang diminta dan submit. Pastikan semua maklumat yang diisi betul supaya tidak berlaku kekeliruan bagi pihak saya.

4) Sabar dalam menunggu cover anda siap.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

CARA-CARA REQUEST COVER (EBOOK)

DM saya di Instagram (kusyifaa_) atau di wattpad. Jika ada number saya, boleh pm di WhatsApp sahaja.

Ini kerana cover ebook adalah berbayar , jadi senang untuk kita berurusan.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Kali ini saya buat kelainan sedikit untuk anda semua request cover. Jadi, saya harap anda semua dapat beri kerjasama sebelum, semasa dan selepas proses membuat cover anda siap.

Sebarang pertanyaan boleh tinggalkan di ruangan comment, message board, DM saya di Ig atau di Wattpad . Kalau ada number saya, boleh juga pm saya melalui WhatsApp .

Tidak menerima sebarang genre fan fiction berunsur KARTUN. Ya dulu saya terima tapi bila saya siasat ada yang tidak hargai apa yang saya buat, jadi saya ambil keputusan untuk stop buat cover genre tersebut. Plus saya tidak pro dalam genre tersebut.
(Fan fiction K-pop diterima).

Terima kasih.

"Rest well, let me do your job as an editor"

Syifaa's Graphic 2Where stories live. Discover now