💮 2. BÖLÜM 💮

44 8 1
                                    

Robin ' in Bakış Açısı :

'' Hımm... beast boy mu ? Dedim beast boy bize yapmayı teklif ettiği düğün pastasına bakarak. '' Yanlış bir şey mi var ? sadece 10 kilo saf tofu keki ! '' dedi.

'' Ben düzelteceğim. '' Raven teklif etti ve pastayı beast boy ' un suratına itti. Sonra odama gittim ve bize düğün pastasını yapması için bir fırıncı çağırdım.

Düğünümüzün yapılacağı yere gittim ve her şeyi kontol eden starfire gördüm.

Beni gördü ve bana doğru uçtu. '' Robin buradaki her şeyi kontrol ettim. Pastayı gördün mü ? ''

'' Evet ve ben bunu hallettim. '' diyerek onu temin ettim.

'' İyi. '' dedi ve bana sarıldı. Sonra kulağıma fısıldadı '' bu mükemmel olacak. '' dedi. Sonra öptüm '' evey öyle. ''

Orada her şeyi hallettiğini bilerek ayrıldım. Düğün için smokinimi kontrol etmeye gittim. Yarından önce tekrar yıkamak isteyebilirim.

Sonra cyborg ' un '' artık herkesin davetiyesi var '' geldiğini duydum ve sonra onun davetlerden sorumlu olduğunu hatırladım.

'' İyi ve... '' diye başladım. '' Bütün titanları aldım ve starfire ' ın ailesi ve arkadaşları '' dedi cyborg '' starfire ' ın ailesi ve arkadaşlarının kim olduğunu nereden bildin? '' Diye sordum.

'' Bana bir liste verdi '' dedi cyborg ve listeyi bana gösterdi. '' tamam '' dedim.

'' Şimdi ne var? '' O sordu. '' Düğün sonrası için yemekleri halledin. '' dedim.

'' İyi. '' diye yanıtladı ''  ve beast boy dahil herkesin seveceği şeyler aldığınızdan emin olun. '' iyi diye iç geçirdi. '' dedi tekrar.

Gün batımında ben ve starfire gün batımını izlemek için çatıya çıktık '' 24 saat sonra bir düşün artık '' bizim düğünümüzde olacağız. '' dedi starfire gülümseyerek.

'' Evet heyecan verici değil mi? '' dedim. İkimizde gülümsedik ve bir süre öpüştük. Daha sonra en sevdiğimiz restoranda birlikte akşam yemeği ikimizde iyi geceler deyip odalarımıza gittik ve uyudum.

Heyecanlı olduğumuz gerçeğini göz önünde bulundurursak ertesi gün oldukça hızlı geçti.

Sonra günuş batamaya başladı ve o zamana kadar çoktan hazırdım. Orada durup ravena baktım , onu daha önce hiç elbise içinde görmemiştim. Sonra birden müzik başladı. Melvin , çiçekçi kız yanındaki yüzük taşıyıcılarıyla birlikte içeri girdi. Yanından ayrılmayı reddetmişlerdi.

Sonra starfire içeri girdi. Bir yıldız gibi parlıyordu. Gülümsedim bana doğru yürüdü rahip başladı.

İlk önce rahip bana sordu '' Starfire karınız olarak kabul ediyor musunuz? '' dedi. O bana sordu. '' evet '' diye cevap verdim. '' ve siz robin ' i kocan olarak kabul ediyor musunuz? '' diye sordu. O da '' evet '' dedi. '' O zamam bana veren yetkiye göre sizi karı koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsin. ''

Sonra ikimizde ayağa kalktık rahip bize evlilik cüzdanı verdi bende duvağını kaldırdım ve onu öptüm. Sonra herkes alkışlıyordu ve eğlence başladı herkes eğleniyordu. Sonra bir müzik calmaya başladı bende ayağa kalktım elimi starfire ' a uzattım '' benimle dans eder misiniz hanımefendi? '' diye sordum. O da bana '' tabi ki. '' dedi. Sonra ikimiz düğün salonun ortasına geldik. Ben elimi starfire ' ın beline koydum. Diğer elini de starfire ' ın elinin üstüne koydum. Starfire ' da elini benim omzuma koydu ve dans etmeye başladık. İkimizde gözlerimizin içine bakıyoruz. Öyle bir mutlu olduk ki hic bir kuvvet bizi ayıramayacak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 💚 💜BENİMLE EVLENİR MİSİN ? 💜💚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin