Starfire ' ın bakış açısı :
Beastboy ' dan özür dileyerek kanepede oturdum. Dör temmuz için karnavalda birlikte bir şeyler yapmamızı istediğini biliyorum. Ama ben ve Robin yalnız kalmak istiyoruz.
Beast boy hala kızgın görünüyordu. '' Tokyo ' dan beri sen ve Robin birlikte çok şey yapıyorsunuz! '' Dedi öfkeyle.
'' Tokyo ' nun benim ve Robin ' in erkek arkadaşı ve kız arkadaşı olduğu ve bu tür şeyleri birlikte yapmamız gerekmiyor mu? '' Diye sordum.
'' Sanırım öyle ama Robin ' in neden yalnız kalmanın bu kadar önemli olduğunu bilmiyorum. '' diye yüksek sesle merak etti.
'' Sanırım dudak teması kurmak istediği için. '' dedim ve uzaktaştım.
Robin ' i düşünerek odama gittim. Yarın , Robin ' in evde olacağı temmuzun dördü.
Daha fazla bilgi edinmek ve ona Tokyo ' yu anlatmak için büyük ustayla birlikte eğitime gitti ve bana dört temmuzda geri döneceğine söz verdi. Ayrıca yalnız kalmamızı istediğini söyledi. İşte o zaman beast boy birlikte bir şeyler yapmamız için yaptığı planlar başarısız oldu.
Uyandığımda çok mutluduydum! Robin bugün eve geliyor! Neredeyse her zaman Robin ' i düşündüğümde , Tokyo ' da 18 yaşımızdayken ve çıkmaya karar verdiğimizde düşündüm ama Tokyo ' dan bu yana iki yıl geçti ve şimdi 20 yaşındayız.
Sabırla kanepede Robin ' in gelmesini bekledim. Robin ' in '' Merhaba Starfire , beni özledin mi? '' Onu sarılmak için uçtum ve ona sarıldım. '' evet gerçekten özledim seni. ''
Bir süre birbirimize baktıntan sonra dudak teması kurduk. Sonra beast boy kapıdan patladı '' robin konuşmam lazım..... '' dudak teması kurduğumuzu gördü.
Sonra Robin '' evet beast boy. '' O zaman beast boy devam etti '' neden senin starfire ' ın yalnız yemek yemeniz bu kadar önemli? Birlikte bir şeyler yapmamız için planlarım vardı , biliyorsun! '' Şikayet etti.
'' Evet beast boy biliyorum ama senden önce bu gece için planlarım vardı ve yalnız olmamız gerçekten önemli. '' dedi beast boy.
'' Neden? ''
'' Kişisel. ''
'' İyi. '' beast boy dedi ve odadan çıktı.
Cyborg ve raven içeri girdi ve Robin ' e merhaba dedi sonra yaklaşık 4 : 00 karnaval icin ayrıldık.
Beast boy bize planına bağlı kalmaya ikna etmeye çalıştı ama robin yine de reddetti. Tek başımıza ne yapmayı planladığını merak ettim , sordum ve '' sürpriz'' dedi. Gülerek söyledi.
Bir süre oyunlar oynadık. Sonra beni panayır çarkına götürdü ve buraya en son ne zaman geldiğimizi hatırladım ve zentaurya ayında gelen o şey beni götürdü. O zamanlar çokm korkmuştum.
Sonra Robin '' starfire '' dedi.
'' Evet Robin? ''
'' Sana asla zarar vermem ve aramıza hiçbir seyin girmesine izin vermem biliyorsun değil mi? ''
'' Evet Robin bunu biliyorum. ''
'' İyi. '' gülerek söyledi.
Fuar çarkının başlamasını bekledik. Sonra başladıktan sonra sonra ikimiz de kollarımızı birbirimize dolayarak suya baktık.
Gökyüzünde parıldayan yıldızları izledik '' en sevdiğim yıldızsın. '' dedi robin ' e gülümsedim ve dudak teması kurduk.
Havai fişeklerin her şey hazır olduğunu hissetmişti. Sonra durduğumuzda yolculuk durana kadar bekledik.
Bir kez indik ve rıhtıma yöneldik , kenarda oturduk ve havai fişekleri bekledi. Havai fişeklerin 6 : 00 ' da başlaması gerekiyordu , 5 : 56 havai fişekler birazdan başlayacaktı.
Sonra havai fişekler başladı ve Robin ' in yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu , ayağa kaktı ve ben aynısını yaptım.
'' Ne? '' dedim. Yere diz çöktü ve '' Starfire benimle evlenir misin? '' dedi. O kadar mutlu oldum ki , uçtum ve '' evet '' dedim! Sonra aşagı indim ve uzun bir süre dudak teması kurduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💚 💜BENİMLE EVLENİR MİSİN ? 💜💚
RomansaSen benim hakikatlımsın, Sen benim bitmeyenimsin