-Félek Naruto..
-Nem kell húgi. De megértelek.
Fél évvel később
-Jól van gyerekek. Mára ennyi.
-De még fejlődnünk kell, ha megakarjuk menteni Sasukét!!!-Vágtuk rá egyszerre. Igaz, eléggé fáradt vagyok, de nem hagyhatom ott Orochimarunál a barátomat!
-Én azt értem. De ha túl sok chakrát használtok, akkor bele is halhattok.
-Oké Sensei.. Megyünk.. Gyere Naruto.
-De.. Ahj megyek.
-Ja, és még valami. Ha este megint meglesel, akkor akkora pofont kapsz, hogy a fal adja a másikat! Tudom milyen perverz vagy.
-Nem ígérek semmit, Hana.-Olyan önelégült arcot vágott, hogy olyat még nem láttam. Esküszöm megverem egyszer.
Már olyan hajnali 1 lehet. Valaki figyel. Érzem. Ha Jiraiya sensei az, akkor megkeserüli. Ha nem, akkor is aki kukkol.
-Ki az?!
-Uzumaki Hana, ugye? Hm.
-Ki vagy te?
-Deidara. Többet nem tudhatsz rólam. Hm.
-De.. Te az Akatsukiból vagy?!!
-Nem is vagy olyan bolond mint hittem. Hm.
-Mit akarsz?
-A bátyádat. Pontosabban a kyuubit. Hm.
-Nem. Biztosan nem kapod meg!
-Hát, akkor te kellesz, mivel benned is van egy bijuu. Hm.
-B..Bennem?! Az nem lehet! Mégis melyik?!
-Ilyet, még ezt sem tudod? Hm. Szóval, benned a 12 farkú van bepecsételve. Ő erősebb, mint a 10 farkú, ami nagy szó. Hm.
-Ez igaz?? Jó mindegy. Tűnés!! MOST!
-Tűnés! Most! Jaj de félek Egy 12 éves lánytól! Segítség!
Amíg gúnyolódott odamentem, és akkora pofont kevertem le neki, hogy kiesett az ablakon. Jót nevettem, bevallom őszintén.
-A soha viszont nem látásra!
-Mi volt ez Hana?!- Hirtelen beröntott a szobámba Naruto, ami kicsit megijesztett.
-Nyugi Naruto. Majd nap közben elmondom, akkor már a Hegyi kéjenc is figyel. Jó éjt!
-Jó éjt..
Reggel
-Fiúk. Mondanom kell valamit.
-Mi a baj szép leányzó. A..akarom mondani Hana?
-Idióta.. Szóval az a helyzet, hogy nem vagyunk biztonságban. Az Akatsuki tudja hol vagyunk.
-Honnan?
-Ahj Naruto.. Onnan, hogy este meglátogatott az egyik. Valami D betűs neve volt... Deidara! És azt mondta, hogy vagy Narutot, vagy engem elvisznek a Bijuu miatt.
-Deee húgi. Benned van bijuu???
-Elvileg van.. Talán a 12 farkút mondta.
-Hana.. Az a fickó nwm hazudott.. Tényleg van benned egy Bijuu.. És igen a 12 farkú, Tazumi.
-HOGY MIVAN?! -Narutoval megint egyszerre szólaltunk meg.
-MÉGIS MIKOR AKARTÁTOK EZT ELMONDTANI?!!
Na csumiiiii
Itt is volna a könyvem következő részem. Tetszett ez a rész is! Igyekszem minél hamarabb hozni a kövi részt!
Na csumiii
YOU ARE READING
Miért vagy ilyen tökéletes?
FanfictionFÉLBEHAGYVA Uzumaki Hana és Inuzuka Kiba története Mi lenne, ha Narutonak lenne egy testvére? Pontosabban egy iker húga. Mi lenne, ha Ő is jinchuriki lenne, de senki sem tudná? Egy napon, amikor geninek lettek, akkor felfigyelt egy fiúra, akire eddi...