-Rendben! -kiáltottuk egyszerre
Már olyan 2 órája biztosan harcoltunk. De semmi. PEDIG MÉG AZT A KICSESZETT NYALI-FALIT IS OLVASSA KÖZBEN!!!-Figyelj Hana. Kell egy terv, különben nem fog sikerülni.
-Tudom!! De.. Mi válhat be???
-Nekem van egy tervem.
-Hm? Hallgatlak
-Mind a ketten használni fogjuk a továbbfejlesztett sexy jutsut.
-Reménykedjünk, hogy beválik.
Ha hiszitek, ha nem, de BEVÁLT. A híres Kakashit egy ilyen jutsu legyőzte. Ha nem lettem volna ott, elég nehezen ittam volna el
-Gratulálok nektek. Kicsit cikinek érzem, hogy pont a sexy jutsu vált be ellenem, de mindenkinek van egy gyenge pontja. De ezek szerint nekem nem egy van. Hanem kettő.
-Köszönjük sensei! Mondtuk egyszerre.
Pár nappal később
Tsunade fontos dolog miatt hivat minket. Kicsit aggódok, hogy nagyon fontos, vagy annyira, hogy meg kell keresni valamit.
-GYERTEK! -Kiáltott, miután kopogott Kakashi. Eléggé érezni lehet, hogy zaklatott.. Ennyire fontos feladatunk lenne??
-Mi a baj Tsunade?
-Tudod Hana, a Kazekaget elrabolta az Akatsuki két tagja. Remélem sejtitek, hogy mi lesz a feladatotok.
-Tsunade banya.. Gaarat hogyan tudta elrabolni?!
-Ne most Naruto. -Szidta meg Kakashi
-Az elmondottak alapján az egyik tag robbantással elintézte. De nem halt meg.. Még.
-MÉG?! - Kérdeztük mind a hárman egyszerre. Hogy érti, hogy még?! Ugye nem..
-Igen. Elmondták a tervüket. Garraból kiakarját szívni a bijuut.
-De akkor meghal... -Kakashi mégjobban aggódik. Megértem.. Én is.
Haliii
Sry, hogy ilyen sokáig nem volt rész, sőt, rövid is lett. De nincs ötletem hozzá.. Ha írtok, azt nagyon megköszönném <3
Jah, és felmerült bennem, hogy új könyvet fogok írni. Ahhoz most rengeteg ötletem van, de írni nincs olyan sok időm.. Lehet, hogy ezt a könyvet befelyezem, de nem biztos.
Na csumii
ESTÁS LEYENDO
Miért vagy ilyen tökéletes?
FanficFÉLBEHAGYVA Uzumaki Hana és Inuzuka Kiba története Mi lenne, ha Narutonak lenne egy testvére? Pontosabban egy iker húga. Mi lenne, ha Ő is jinchuriki lenne, de senki sem tudná? Egy napon, amikor geninek lettek, akkor felfigyelt egy fiúra, akire eddi...