Zobudila som sa keď na moje prekvapenie zapípal tak budík že som skoro zletela s postele a nielen ale aj budík tak som jeho predstavy uskutočnila a zhodila ho Yes. Vletela sem mama bože ona naozaj stojí za derami pomyslela som si.
L U S I
Už asi viete prečo jej vždy vletím do izby myslí si že čakám za jej dverami ale je to inak.Jej budík počujem s kuchyne zoberiem podnos s ranajkami a som vlkolak tak tích pár skokov vyšlapem raz dva že si toho ani nemšimne len aby som svoje no nie až tak svoje dieťa nezobudila. Je to všetko inak ale to je dlhá rozprávka. Jej pravý rodičia nám brali slobodu tak som si ju láskavo ukradla Lesí to nevie a ani sa to nedozvie a ešte k tomu mi zobrali aj manžela majú čo vracať.Má už asi 400 rokov ale začala vyrastať len pred 17 rokmi upíri sú takí.Vošla som do jej známej izby odostrela jej žalúzie na okne aby jej slnečné lúče dopadali na tvár.Zamračila sa.A pozdravila sa mi.
L E S A N A
Zjedla som to čo mi mam doniesla a vyhnala som ju aj z tanierom von z izby začala som uvažovať či mi chýba alebo nechýba ocko. ,,Nie nechýba nahovaram si."obliekla som si legíny a voľné tričko.Zobrala som si tašku a moc som sa neučila ale to nechávam na prestávky. vošla som do triedy už som si zvikla všetci nafučaní no ničo hrozné zrazu mi nohu podstrčil Lucas a dodal ,, Bruneta je ešte sprostejšia a dementnejšia ako blondína je to ine café bodaj by si si tú nohu nevšimla." Zaksichtila som sa na neho a prisadla si ku Kaťii.,,Ako ide život." Spýtala sa ma. ,,Bodaj by mi bolo ešte horšie". Usmiala som sa na ňu. Ale bolo to vidno že to nepochopila. Podala mi kyslú žížalu ktorú bola pred vyučovaní kúpiť. Vtrhol do triedy riadiťeľ. Zdal sa mi nevispaný ale to neriešim vsymla som si že mal bielu košeľu a na nich kvapky červenej farby. Zamračila som sa a došlo mi že to bude asi KRV.Hodiny ubehly a ja som stále počula Lucasové poznámky tipu,,Čo to máš oblečené:" Ignorovala som to ako inak. Otvorila som si kľúčom skrinku. A vyletel z nej papierik. Pomyslel som si že koľko tam bude nadávok.otvorila som to a písalo tam ,,Miláčik mám ťa rád už od prvej triedy v škôlke tvoj Nicolas."Zasmiala som sa pri tom no mla som krúžok ešte školský a nevedela som ani kde sa stretneme. Išla som na krúžok no vlastne hodina klavíru. Zase mi dala B-émovú a nejaké pesničky som dutá. otvorím skrinku po hodine a zase vyletí papierik. ,,Prepáč miláčik zabudol som ti napísať dátum a čas no akde sa sretneme no tak v reštika francúz o šiestej a hádam si domyslíš že dnes už to nemôžem vydržať." Celá natešena som vbehla dnu mama sa ma pýtala či som hladná už mi aj prešiel hlad v poslednej dobe spolu vôbec nejedávame.Obliekla som sa a skočila pre topánky do šatníku a doniesla som si ich so chodby dala mame vzdušnú pusu a bežala kadeľahšie pred reštikov nikdo nebol mohla som to tušiť. Už som bola na odchode keď mi niekto zaviazal šatkou oči.,,Kto som ?" Vedela som to veď kôli nemu som tam šla. Neodpovedala som a toľko schodov som asi nikdy nezažila. Zobral ma na strechu budovy dal mi dole šatku a povedal,,Čo povieš??" krásne myslím si veď je ti rozložený piknic.posadil ma a stále no stále mi nalieval šampanské aj keď som nemala dopité mali sme asi dva chodi lebo viac si nepamätám. Stále ale stále ma fotil nakrucal a keď som sa ho spýtala prečo odpovedal mi rovnako lebo takú kočku alebo dračicu už nestretnem.Zobudila som sa na streche reštiky ako inak on tam už nebol vstala som a utekala domov. zobrala tašku. a utekala do školy. Ahojte všetci som Lenka a zase tu máme nepárnu časť Saška napíše alebo ju napíseme ak tu budú tri votte Prečo Lukas utiekol a nepočkal na svoju milovanu Lesanu ale je to lož ? Podvod? Bude sa na koniec Lucas prispôsobovať Lesane bude pod papučov ?Klamstvo alebo úprimná láska táto časť je dosť nudná ale myslím že Saška napíse omnoho lepšiu Táto časť má presne 718 slov vaša Lenka a Saška do comentov napíšte komu máme venovať časť.
VOUS LISEZ
Lesana Wampires
AléatoireTáto story je o dievčati s menom Lesana Wampires. Jej BFF ju volá Lesí. Ostatné decká sa jej boja pretože si myslia, že je upír Toť fše k úvodu teraz skočíme na ďalšiu časť.