~Özel Bölüm 5 ~

535 38 27
                                    

Sabah sarpın aramasıyla uyandım. Saat 10 buçuğa geliyordu. Sabah 7 de kalkıp kahvaltısını hazırlayıp geri yatmıştım.

Yataktan hafifçe kalkıp telefonu elime aldım. Ve direk kapatma tuşuna bastım. Onun sesini duyduğum zaman yumuşuyor ve tüm sinirim gidiyordu.

Ama bu mesele öyle değildi. Bu kadının araması artık yeter.

Gecenin köründe evli bir adam aranır mı ? Akla mantığa sığmaz yani.

Bugün stajdan ağrı, sarpın çalıştığı hastaneye uğrucam. Arzu Hanımı bir ziyaret edelim bakalım.

Benim eşimi sürekli aramasının sebebi neymiş, bir öğrenelim değil mi ?

Bu düşüncelerimden bir an önce sıyrılıp kalktım.

Yatağımı güzelce topladım. Perdelerimi açtım. Ve üstümü değiştirmeye başladım.

Rahat olmak için bunları giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rahat olmak için bunları giydim. Sıra saçlarıma gelince güzelce taradım. Vr açık bıraktım. Makyajımı ise açık kahverengi bir ruj, maskara,far sürdüm ve makyajla işim bitti.

Küçük siyah sırt çantama, kalem, nit defteri koydum ve gerekli olan malzemeler tabiki.

Nişanımda takılan,hergün taktığım, saatimi, ve künyemi takıp aşağı mutfağa indim.

Çayı hemen demledim. Bir yandan da masaya kahvaltılıkları çıkardım. Tezgaha son zeytini koyarken telefon çaldı.

Sarp arıyordu. Açmadım.

Yaklaşık 2, 3 kere aradı. Mesaj da attı.Ama açmadım. Çaydanlıktan dumanlar gözükmeye başlayınca 2 tane yumurta çıkardım ve peynirli omlet yaptım. Çayı masama bıraktım. Omleti de bir tabağa ilave ettim. Çayımı bardağıma doldurdum ve güzel bir şekilde kahvaltımı yapmaya başladım.

.....................................................................
4 saat sonra..

Stajım bitti, şimdi sarpın hastanesine geçicem. Stajdayken Aras abim aramış hayırdır inşAllah?

Bir tekrar arayayım.

3.çalışta açtı.

"Alo abi."

-Yavrum.

"Abi beni aramışsın.Stajdaydım da görmedim. Birşey mi oldu ? "

-Abim sarp seni arıyormuş açmıyormuşsun sen. O da beni aradı. Dedi ki, beni arasın. Birşey demem gerekiyor dedi.

"Demesin o gitsin Arzu Hanıma desin."

-O kim ?

"Sarpa söyle o anlatır sana."

-Bişeyler olmuşta neyse güzelim ben seni sonra ararım.

"Tamam abim görüşürüz."

-Görüşürüz fıstığım.

Abilerimm |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin