Mevsim_gibi76 bu bölüm bu kardeşime gelecek..♥️ Allah'a emanet ol kardeşim seni seviyorum..♥️⚘
Buluttan devam..
Yorulmuştuk..halimiz yoktu hastane yollarında kardeşimizi beklemek çok zordu..Hepimiz için çok zordu..yıkılmıştık..eskisi gibi oynayamıcaz,eğlenemicektik..
Çünkü uyanması bir mucizeydi..doktorlar ümidi kesmişlerdi ama söylemiyolardı..
Doruk abim desen kendini güçlü tutmaya çalışıyor..
Aras abim desen hali iyi degil..
Berkay desen..canından bir parçası yoğun bakımda..dudakları mosmor teni kurumuş,soğuk..ölü gibi yatıyordu..onun için çok zordu..
Erdem desen..herşeyiydi erdemin..erdem hali zaten berbat..
Sarp desen zaten..nişanlısı canı..karısı olacak kadın..nişan gününde vuruluyor..çok zordu..
Çaresizce beklemek,elimizden hiçbirşey gelmediği halde sebepsizce beklemek..çok zor..
"Doktor durumu nasıl.."
"Aynı hala bulut bey biz elimizden gelen herşeyi yapıcaz hiç merak etmeyin"
"Nasıl merak etmiyelim doktor..canımız içerde yatıyor..biz kimin için yaşıyoruz sanıyosunuz siz "
"Kardeşiniz değil mi?"
"Evet kardeşim.."
"Sizin gibi abileri varken sırtı yere gelmez"
"Gelemez zaten "
Gülümseyip ellerini ceplerine koyarak defolup gitti..
"Abi uyanmadı daha demi"
"Uyanmadı berkay"
"Uyanmıcak mı hiç"
"Uyanacak tabi bizleri yalnız bırakır mı"bunu diyen sarptı..
"İnşAllah enişte"
"İnşAllah bacanak.."
5 gün sonra..
Sarptan devam..
Tam 5 gün oldu koskoca 5 gün..hala o pis yatakta yatıyor..kalkmadı bir kere gözlerini görebilsem dünyalar benim olurdu..ama işte açmıyor gözlerini..
En son doktordan izin alıp 5 dakikalık yanına girdim..elini tuttum o 5 dakika içinde tek dediğim şey" seni çok seviyorum..seni bekliyoruz çabuk gel lütfen.." dedim ve ağlayarak odadan çıktım..
Hani diyebilirsiniz erkek adam ağlamaz diye !öyle bir ağlar ki hemde...
Abileri kardeşi ve kuzeni berbat durumdalar..
Hepsi odalarda serum yiyolardı ..Özellikle berkay..sinir krizi geçirip tekrardan sakinleştirici yapıyolar adama..
Şuanlık tek güçlü olan benim..aglıyorum ama Allahın bizleri darda koymak istemez biliyorum çünkü..
Yoğun bakımda birden hemşireler koşuşturmaya başladılar..noldu ki? Yoksa..yoksa duruu!!
Hemen ayağa kalkıp geçen hemşireyi durdurdum
"Noluyor hanfendi noldu duruya"
"Hanfendinin durumu kritik doktor çagırdık..bakacak"
"Ölecek mi yani"
"Bunu söylemek için çok erken beyefendi.."
"Ne erkeni hanfendi ya nişanlımın durumu söz konusu"
"Beyefendi nişanlınızın güçlü bir kadın olduğuna inanıyorum..doktor beyde öyle söylüyor lütfen sabırla bekleyin"
"Peki iyi günler "
2 gün sonra..
Erdem den devam..
1 hafta oldu..koca bir hafta hala o yatakta yatıyor..Beklemekten çok yorulduk hepimizde..uyansın istiyoruz artık..
O yüzündeki neşesini,gülmesini o kadar çok özledik ki..
............................................................
Doktor yoğun bakım odasından gülerek çıktı..Merak ettik hepimiz açıkçası..gülerek yanımıza geldi..
"Hastamız kritik noktadan çıkmıştır durumu gayet iyi..2 3 güne inşAllah sizlerin duasıyla uyanacak hastamız güçlü çıktı..tekrardan geçmiş olsun iyi günler"
Hepimiz birbirimize sarıldık..
Bu gece çok şükür rahat uyuyacaktık..
.................................................................
Selamun Aleyküm kardeşlerim..nasılsınız inşAllah..⚘Beni sorarsanız elhamdülillah iyiyim..sizler benim için önemlisiniz...biliyorsunuz İnşAllah..♥️
Hepinizi çok seviyorum..tüm dualarım sizlerle inşAllah..
Allah tüm dualarınızı kabul eylesin kardeşlerim..
Lütfen emegime saygı duyarak yorum ve oy yapmayı eksik etmeyin..derslerim yoğun olduğu halde sizlere bölüm yazmaya çalıştım..beğenirsiniz İnşAllah ♥️
En güzele emanet olun..seviliyorsunuz..⚘🤲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerimm |Texting|
Ficção AdolescenteBu kitap, her zorluğa dayanan, yeri geldiğinde gülüp eğlenen.. yeri geldiğinde Abileriyle beraber ağlayabilen bir genç kızın hikayesi.. Abileri bu güzelim kızı herkesten sakınır..uzun zaman sonra Annesi ve Babası ortaya çıkar. ' Onları terk eden ' A...