part13

539 33 0
                                    

Kau halau chanyeol and kris sbb kau dh terlalu sakit dgn permainan dorang semua nii..

"Hanna.. maafkan oppa okay? Oppa x sanggup dh tgk hanna derita" kata kris

"Knape tak pernah jujur ngan hanna? Knape tak pernah jumpe hanna? Tahu oppa sibuk.  Tpi knape? Chanyeol pulak .. tahu yeol sibuk ngan syarikat appa sibuk ngan comeback yeol lagii.. tpi yeol tahu yg jimin ade barah otak tahap bahaya? Tak tahu kan! Tgk semua nk bohong hanna skrg nii.  Jujur jer lahh.  Kalau dh playboy tu ckp je.. takpayah ckp ikut mulut kalau hati x suka kan? Haa now back to kris.. knpe tinggalkan hanna kat jihyo unnie? Sedangkan oppa boleh jaga hanna kan? Knape? Kalau dh x syg tu ckp jgn simpan sgt perasaan tu oppa.. tak pe hanna boleh jaga diri sendiri.  Pegi lahh.  Hanna nk tido.. penat sgt."

Kau terus baring dan akhirnya terlelap.. sejam kemudian kau still x bangun lagii.  Kris perasan sesuatu yg kau still tak gerak lagii.  Kris dan chanyeol cuba kejutkan kau.. tpi kau x bangun jugak.. kau pengsan sbb kau terlalu stress dan lapar.  Kau langsung x makan apa yg doktor bgi..

Kau hnya ikut kata hati kau je.. yer lah kan.. kau kan hati batu.. so org yg ade disekeliling kau,kau akan buat org itu menurut kata2 kau..

Kau akhirnya sedar.. kau jadi terlebih manja sbb kau terlalu lapar.. yer lah kan x makan sehari mana x lapar kan? Kau tersangatlah lapar.. tpi kau tgk yeol dan kris tidur nyenyak..  kau x nk kacau dorang tidur

Your pov

"Hmm lapar ahh.. alo dorang ni tidur lah pulak.. mana henfon aku eh? Haa ni pun.. oh mai.. pabo hanna.  Kan dh jatuh atas kepala yeol.  Mian yeol oppa.. pabo kau ni hanna" kau menyumpah diri kau selepas buat kesilapan yg agak kecil tpi dibesarkan..

-end pov-

"Auchh.. ish hanna.. knape? Nk apa?" Tnya yeol dgn suara yg agak marah sbb diganggu waktu tidurnya dgn nyenyak. 

"Ha? Hmmm.. x der pape lahh" kau baring balik dan pusing ke arah lain..

"Hanna... actually hanna nk apa? Ckp ngan oppa" pujuk chanyeol balikk...

"Actually hanna lapar.. tpi tak per lahh.. oppa sambung lah tidur.  Hanna x kisah.. sorry menganggu oppa.. mianhae" kau terus pusingkan badan ke arah lain bgi mengelakkan kau bertentangan mata dgn chanyeol..

Chanyeol keluar pegi beli makanan dekat kau.  Chanyeol terlalu risaukan kau.  Bila dia dtg balik kau dh tertidur.. chanyeol kejut kau..

"Sayang oppa.. bangun makan eh? Tdi kata lapar.. ni oppa dh beli makanan dh nii. Bangun makan eh? Kamu tu ade gastrik kang sakit lagii mcm mana? Bangun eh" chanyeol kejutkan kau mcm kejutkan permaisuri yg sedang tidur nyenyak --" (ayat songsang apa yg aku buat ni? Mentang2 bru belajar ayat songsang tdi aku pun jdi songsang dh --")

"Hmmm? Nnti hanna bangun." Kau sambung tidur balik

"Eh eh budak nii.. kang gastrik sapa yg susah? Oppa ngan kris hyung jugak yg susah.  Dh dh makan dulu.  Nnti bru sambung tidur."

Chanyeol tarik tgn kau surub bangun... kau dgn mamainya bangun dan chanyeol terkejut melihat rambut kau mcm hantu ...

TBC

--——————-----------------------------------------

Mianhae x best.. hari ni masa saya agak lapang.. hw x der.. tpi hari ni saya x sihat sikit.. so kalau ade typo or what saya mintak maaf kay? Okay bye my lovely reader ♥

My Husband is My cousin (part2) *chanyeol + jungkook* [complete]Where stories live. Discover now