alangkah terkejutnya kau terpampang muka hyunnie dan seorang gadis tersebut.. (aku dh mula meluat ngan watak hyunnie ni) sambung ah author oii (sorry ganggu readers yer ^^)
kau masuk buat bodoh jer kau tgk mama ,papa ,jihyo , gary termasuk kris abg kesayangan kau dah menahan marah dorang... nk tahu sbb apa? okay baca nii (ishh apa yg aku merapu ni)
"hanna apa semua ni? who mary?" tnya kris kepada kau
"actually mary kawan kolej hanna.."
"kawan kolej? kolej mana? dh pandai bohong yer? nasib hyunnie dtg gitau" kata mama kau
"mama.. mianhae.. hanna x maksudkan nk menipu tpi..." ayat kau terpotong sbb kau terlalu takut nk jawab.. sbb kau tahu yg family kau akan marah sbb ambil bidang muzik..
"tpi apa? tpi apa hanna!! yah WU HAN-NA!!! jawab! tapi apa? " kris menegking kau..
kau menahan air mata kau dri menitis.. tpi x boleh.. chanyeol cuba tenangkan kau tpi itu x berjaya.
"jihyo unnie even unnie bukan kakak kandung hanna tpi hanna tetap sokong apa yg unnie buat selamanya.. unnie nk dpt restu dri mama ngan papa sebab nk kahwin ngan gary? ya hanna sokong semua tu.. tpi knape unnie langsung x support hanna waktu hanna kesusahan? mama,papa and gary oppa.. knape x dtg melawat hanna kt hospital waktu hanna sakit? oh hanna lupa yg korang ni bukan lahh family yg sebenar kan? rasanya bila hanna terlantar koma kt hospital tu mungkin korang x kan lawat hanna jugak kan? ha sorry yer mengungkit.. waktu hanna kena culik ngan kevin hari tu? knape x selamatkan hanna? sbb apa? sbb korang bukan family hanna yg betul.. kris oppa tahu yg hanna kena culik ngan kevin tpi knape x selamatkan hanna? knape tipu hanna selama ni? rupa2nya hanna dh ditipu hidup2.. berapa lama simpan rahsia ni? dh lama kan? mama tahu kan yg WU YI FAN ni abg kandung hanna? knape x gitau hanna? chanyeol oppa and your turn.. hanna tahu yg oppa just anggap hanna sebagai adik.. ya hanna tahu semua tu.. mcm mana hanna tahu? yg tu x pyh tahu lahh sbb tu private hanna.. hyunnie ya kau masih jadi sebahagian dripada sepupu ipar aku.. aku tahu kau dri dulu lagi kau x suka ngan aku sejak aku kahwin ngan jimin.. sbb aku dh nmpak reaksi muka kau waktu aku ngan jimin cri baju pengantin.. mary.. even kau pernah jadi kawan baik yura tpi aku still x suka kau sbb kau dh sakitkan hati yura.. kau sakitkan hati dia.. kau sakitkan hati aku jugak! aku ingat kau kawan yg boleh dipercaya.. rupa2nya kau pun sama jer ngan taeyeon tu! kau fitnah aku.. kau fitnah yura! kau fitnah kookie! kau masih ingat kookie? org yg kwn baik kau sendiri tergila-gilakan kookie! and so now on.. apa yg korang nk ckp? ckp lahh! hanna dh x tahan hidup ceni.. hanna dh lama pendam perasaan ni seorang diri.. i want to ask something! mama,papa,jihyo unnie,gary oppa dan oppa kesayangan hanna did you all still love me? chanyeol oppa did you treat me as your wife or your sister? hyunnie,even I say I love you but I still cannot move on with your attitude! araseo? mary would i ask you something? kau dendam ngan aku sbb apa? korang semua pikir lahh jawapan ni! and esok hanna nk jawapan! mary esok bgitahu jawapan ni kat kolej! and you all tell me the answer when i came to this house araseo?chanyeol oppa bgi jawapan bila dh smpai rumah! kbye!" kau terus belah dan lari dri perkarangan rumah ni..
rumah kau dgn rumah mama kau tak jauh mana pun.. keluar dri lorong rumah mama kau seberang jalan tu dh nmpak kondo milik papa kau.. sebelum kau balik rumah kau singgah dikedai yg selalu kau pegi ngan abg kesayangan kau kris..
"ahjumma mcm biasa yer?" kau meminta oder seperti biasa
"nae" makcik tersebut tahu apa yg kau selalu oder..
kau makan terlalu bnyk sbb kau nk hilangkan tekanan kau.. kau hmpir pengsan sbb mkn terlalu bnyak..
"ahh benci hidup mcm nii.. knape aku kena hidup mcm ni? knape?? ahhhhh" kau menjerit mcm org mati laki (aku dh x der idea weh) kau akhirnya pengsan.. kau dikejutkan oleh makcik itu beberapa kali tapi kau hnya jawab hmm and kau tidur balik..
YOU ARE READING
My Husband is My cousin (part2) *chanyeol + jungkook* [complete]
FanfictionI'm coming back with part2.. heheh.. cast chanyeol jungkook hanna as you segala tambahan akan di beritahu.. heheh enjoy girls ♥