Y/n pov:
Reggel arra keltem hogy anyám ordít fel az emeletre hogy kelljek fel.Olyan 2 perc múlva valahogy felkeltem az ágyamból nagy kómásan és szét néztem az üres szobámba, na igen a mai nap költözünk ezért nincs kb semmi se az ágyamon kívűl a szobába na de az az ágy is csak egy matrac amin van egy párna egy pokróc társaságába.Gyorsan elő szedtem egy doboz tetejéről a ruhám amit még tegnap ki tettem hogy ne keljen keresgélnem a dobozokba valami ruha után na de meg is indultam a fürdőbe a ruhával a kezembe. Gyorsan át öltöztem ki fésültem a hajam és megnéztem magam a tükörbe, egy zöld oversize(nem tudom hogy kell írni sry) pulcsit vettem fel egy laza fekete nadrággal. Miután kész lettem le indultam a konyhába ahol épp anyám meg húgom reggeliztek.
Emma: Jó reggelt y/n!
Y/n:Jó reggelt
Anyám: Na végre hogy fel keltél, kihűl a gofri!
Y/n: Jó jó megyek már!Le huppantam húgom mellé az asztalhoz és neki estem egy gofrinak, hamar meg is ettük ekkor anyum mondta hogy gyorsan hozzuk le a maradék cuccunkat ami még fent van és indulunk semsokára. Húgom rám nézett én egyből tudtam hogy mit akar. Azonnal felpattant és elkezdett fel futni én meg gyorsan utánna futottam.
Emma: Úgyis én győzök!
Y/n: Na azt nem engedem!Erre anyukám csak nevetve rázta a fejét.
Emma: Na ki is győzött?
Y/n: Én!
Emma: Igen!Várj mi?!Dehogy te gyöztél!Én értem fel hamarabb!Ez nem éri!
Erre vagy elkezdtem nevetni egy kis idő után hugi is csatlakozott. Utána elmentem a szobámba felkaptam a táskám a plédem meg a párnám és át szaladtam bátyámhoz aki épp telefonozott.Y/n: Olivér!-mondom neki kicsit magasabb hangon. Erre akkorát ugrott hogy még a telefont is majdnem elejtette,ezen nagyon elkezdtem nevetni
ő persze csak fa pofával nézet rám, gyorsan felkapta a maradék cuccát ő is és hamar le indultunk lefelé ahol anyum és húgom vártak ránk.Anyu: Na itt vagytok végre! Már azt hittem elvesztetek!-nevetett fel egy kicsit
Olivér: Bocs anya csak ez az idióta miatt majdnem szívrohamot kaptam-forgatta szemét
Y/n: Jól van na sajnálom nem akartam szív rohamot okozni neked csak gondoltam szólok hogy indulunk!-vágtam rá
Anyu: Jó jó hagyjátok abba, induljunk mert soha nem érünk oda!-mondta komolyan. Bólintottam egyet és beszáltam a kocsiba, mellém a hugi szált be, az anyós ülésre kedves bátyám ült be és el indultunk, az elején még beszélgettünk utánna pedig beraktam magamnak egy zenét és az ablakon néztem kifelé,gondoltam magamba hogy ez egy elég hosszú út lesz.Egy kis idő után el is aludtam.~Time skip~
Majd egy idő után arra lettem figyelmes hogy hugi kelltegetni próbál
Emma: Y/n kelj fel nemsoká ott vagyunk!-erre csak bólintottam egyet nagy kómás fejjel mire lassan fel keltem teljesen, rá néztem Emmára aki szakdt a röhögéstől
Y/n: Mi az?
Emma: Nagyon szép a hajad!-már könnyek folytak az arcán annyira röhögött
Y/n: Mi?!-gyors be kapcsoltam a kamerát a telefonomon és meg fordítottam a kamerát és meg láttam a hajam ami úgy nézett ki mint egy bokor amibe épp meg fészkelt valami kisebb madár.
Y/n: Jézus krisztus ezzel kezdeni kell valamit!Erre anyám megszólalt hogy-Anya: Hát akkor gyorsan mert mindjárt ott vagyunk!Erre Emma bele rakta a kezembe a kis haj keféjét amit mindig a zsebébe tart és adott mellé egy hajgumit is.
Y/n: Köszi, életmentő vagy!-csak rám mosolygott és folytatta a telefonozást.
Y/n pov:
Hajfésülés közben elkezdtem gonolkozni azon hogy mit csináljak ha készen vagyok a ki pakolással, de ezt anyum közbe szakította.
Anya: Megérkeztünk!-mondta miközbe hátra nézet a vissza pillantóból(tudjátok ami a kocsiban van vagy mi XD)
Olivér: Na végre!Gyors ki pattantunk a a kocsiból
Anya: Na hogy tetszik?-kérdezte anyum egy nagy mosollyal az arcán.
Emma: Wow
Y/n: Azta, nem semmi.-egy szép nagy ház, van neki egy emelete is, na meg garázs.
Anyum kinyitotta az ajtót és azonnal megláttuk a nappalit, jobb oldalt volt az ebédlő az mellett meg a konyha, az ajtóval szemben pár méterre ott volt a a lépcső ami fel vezetett az emeletre, persze mi hugival mindent le dobtunk a földre és fel mentünk az emeletre-igen tudom nagyon gyerekesen viselkedek még 19 éves létemre de kit érdekel lolOlivér: Idióták-rázta meg fejét bátyó
Anya: Hagyd hagy örüljenek,ne rontsd el a kedvüket!
Olivér: Aha aha-amúgy szeretem Olit csak néha nagyon ki tud készíteni a negatív viselkedésével(van ilyen szó egyáltalán? XDD m1 azért remélem értitek)
Az emeleten volt 5 szoba meg egy fürdő amiben van a wc meg még 4 hálószoba, én a legszélsőt választottam mivel ott jött be a legtöbb fény az ablakokon át, tesóm a mellettem lévő szobában volt a mi szobánkal szemben volt anyum szobája és vegül Olivér szobája amivel szemben volt találhatő a fürdőszoba(majd megpróbálok valami házat szerkeszteni ha kíváncsiak vagytok hogy hogyan néz ki kb)kb 3 óra múlva mindenki ki pakolt. Gondoltam lemegyek a földszintre meg nézni anyum mit csinál mivel eléggé unatkoztam, amikor le értem láttam hogy anyum egy nővel beszélget az ajtóban, de hála nem láttak meg ezért gyorsan be osontam a konyhába valami kaja után kutatni közbe azon gondolkoztam hogy ki lehet az a nő de mivel gondoltam hogy valamelyik szomszéd ezért nem szenteltem neki nagyobb figyelmet, vegül találtam egy műzlit amit fel bontottam és elkezdtem enni, hallottam hogy anyukám be csukta az ajtót, gondolom elment a nő. Anyum be jött a konyhába és elkezdtünk beszélgetni, míg csinált magának gyors egy kávet én addig meg ettem a műzlimet.Y/n: Amúgy anya?
Anya: Igen kincsem?
Y/n: Ki volt az a nő?
Anya: Ohh hogy Linda! (Most ez lesz Will anyukájának neve)
Anya: Ő az egyik új szomszédunk, át jött és el hívott minket ebédre hozzájuk holnapra! Ugye milyen kedves tőle?
Y/n: Ahamm
Anya: Ja tényleg és mondta hogy neki is van egy fia azzal meg ismerkedhetnétek majd!
Y/n: Hát ohm oké? És mikor mondod el ezt a többieknek?
Anya: Mindjárt szólok nekik erről.
Y/n: Okés
Anya: Na de most menj fürdeni mivel már mindjárt 10 óra!
Y/n: Wow de el beszélgettük az időt!-na de megyek mielőtt még kapok hogy miért vagyok még mindig lentGyors fel kaptam egy fehér combig érő pólót egy szürke térdig érő rövid nadrággal és elment fürdeni meg hajat is mosni, hamar végeztem is fél 11 re. Meg szárítottam a hajam és be feküdtem az ágyamba jól be takaróztam és hamar el is aludtam.
---------------------------------------------------------------------
Fontos!!Na hali emberek! Igen tudom hogy azt mondtam hogy valszeg holnap vagy holnap után rakom ki de mivel nagyon unatkoztam szóval ma meg írtam ez első részt, a kövit nem tudom mikor fogom majd meglátjuk. Az is lehet hogy meg unom és félbehagyom. Nem igérek semmit na de szép napot/estét mindenkinek!💗✌️
~1139 words~
YOU ARE READING
Wilbur soot x Reader
FanfictionIgazából nem fogok spoilerezni ha kíváncsi vagy akkor olvass bele ✌️és hát még kezdő vagyok ebben szóval pls no hate✨ Valszeg lesz benne néhány csúnya szó is szóval jah