8. rész

206 14 9
                                    

Ez azért a 8. rész mert a Karácsonyi Különkiadást azt nem egy igazi résznek számítom, bár azt de m1 Klau logika sry XD

Reggel az ébresztőmre keltem, ma már másodjára. (lolXD) meg néztem hogy mennyi az idő, 8:20 van. Gyorsan fel is pattantam VOLNA hogyha nem zúgok le az ágyról teli erőből pofával a padlónak, ez a nap se kezdődhetett volna jobban de mindegy is inkább szedtem magamnak pár ruhát csak mert nem lehetek a tegnapiba duh (XD) amint meg találtam a megfelelő ruhát át szaladtam a fürdőbe és OTT is majdnem el zúgtam de hála a jó istennek ott volt a kilincs, amibe meg tudtam kapaszkodni, hamar le is tusoltam mivel tegnap nem tudtam és nem akarok egész nap bűzölögni.
Mikor végeztem a tusolással át is öltöztem a jó kis csöves ruhába amit ki vettem magamnak. Igazából ma nem terveztem semmien programot szóval ez is tökéletes lesz. Ilyen lett a szett:

(ha valakinek nem tetszik akkor lehet más is, én nem erőltetem rá senkire👍)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(ha valakinek nem tetszik akkor lehet más is, én nem erőltetem rá senkire👍)

Amint végeztem le is mentem a konyhába ahol már kedves édesanyám csinálta a reggelit, ami nálunk nem minden napos, mivel elég hamar el szokott menni itthonról a munkája miatt, de ez most nem lényeges.
Amint le értem köszöntem is kedves édesanyámnak, nehogy le vegye a fejem

Y/n: Jó reggelt!
M/n(Mom name):Oh végre hogy felkeltél!
Y/n: Mhm, köszi én is jól aludtam. -forgattam meg szemem- De lenne egy kérdésem..
M/n: Mond.
Y/n: Ki a faszom vitt fel a szobámba?
M/n: Hát igazából nekem csak Emma mondta hogy a szomszéd fiú az a hogy is hívják...
Y/n: Will?
M/n: Igen! Ő hozott ide, csak ennyit mondott.
Y/n: MIVAN?!..

Uh a jó életbe mi van ha nyáladztam! JÉZUS BIZTOS TISZTA BÜDÖS LEHETTEM, OLYAN VOLTAM MINT EGY KÓBÓR KUTYA. AHJ ÉDES FASZOMMMM!!

M/n: Uhm, minden rendben veled gyerek?
Y/n: Persze nagyon is! Én most fel megyek a szobámba!
M/n: Ennek a gyereknek mi a rántott karfiol baja van? (wtfXD)

Fel is száguldottam a szobámba és be ugrottam az ágyamba, már komolyan élet halál szélén áltam amikor meg nem hallottam hogy csippan egyet a telefonom. E közbe Freya be jött szobámba és rá feküdt a hasamra.

Y/n: Ki a jézus ír ilyenkor?!
Hamar meg is nyitottam a Messenger(😭💅) és mit látnak szemeim? Kedves Niki barátnőm írt.

Niki: Hali Y/n!

Y/n: Niki?

Niki: Igen!

Y/n: Mi?

És még csak bele se tudtam gondolni hogy mit dumál, láttam hogy hív, gyorsan fel is vettem.

Niki: Y/n!

Y/n: Niki?! Hallod te honnan tudod a messengerem?

Niki: Will mondta el!

Y/n: Oh hát persze ki más, na de mit is szeretnél ami ennyire sürgős hogy fel hívsz?

Niki: Igazából csak annyit akartam hogy lenne e kedved talizni? Lenne még ott pár ember!

Y/n: Aha, miért is ne. De mikor is?..

Niki: Ma olyan dél körül neked jó?

Y/n: Aha!

Niki: Oké akkor érted megyek! JA és hozz fürdő ruhát!

Y/n: Várj m-...

És le tette, mi a szar volt ez? EGYÁLTALÁN HONNAN TUDJA CÍMEM?! Jézuska, és minek vigyek fürdő ruhát? bruh na mindegy, inkább úgy teszek ahogy ő mond. Még csak 9:14 ezért úgy döntöttem hogy nézek pár Dnf editet (DNF FOREVER, sajnálom de muszáj volt 😭) Ahjj picsába, mikor jönnek már össze? -forgattam meg a szemem-

A nagy Dnf editek/videók nézése közben észre se vettem hogy már 11:37 van. Gyorsan le is vettem magamról a szegény azóta is a hasamon fekvő Freya-t és oda mentem a szekrényemhez a fürdőruhát keresni, találtam is egy jó kis feketét, vettem ki mellé egy nagy fehért pulcsit és egy fekete rövidnadrágot. Utánna át öltöztem a fürdőruhámba és rá vettem arra ruhám, csak mert ki tudja hova visz Niki, lehet valami olyan helyre ahol nem lehet át öltözni. Meg néztem újra az időt és 11:45 volt, fel kaptam a táskám bele basztam egy üveg vizet, egy csomag rágot meg a telefonom, és át mentem a húgomnak szólni hogy megyek itthonról.

Y/n: Hallod Em!
Emma: Mond?
Y/n: Mit csinálsz?
Emma: Épp hívni akartam Hope-ot (et?)
Y/n: Oh oké, én megyek itthonról majd jövök!
Emma: Oké, szia!
Y/n: Csáó!

Na ezt is el intéztem! -gondoltam-
Gyorsan le baktattam a lépcsőn, amikor pont eszembe jutott hogy a pénztárcámat nem raktam el, amibe ott van mindenm kb, szóval gyorsan fel is sprinteltem a szobámig és felkaptam a pénztárcám, ez idő alatt hallottam hogy valaki csönget.

Y/n: Áh ez biztos Niki! -le is rohantam a lépcsőn az ajtó felé-
Y/n: Szia Niki!
Niki: Hellóka! Na mehetünk? -kérdezte a lány-
Y/n: Persze, de hova is? -néztem rá-
Niki: Egy vizi parkba! -nézett rám csillogó szemekkel- De várj, hol a fürdő ruhád?
Y/n: Oh hogy az! Rajtam, gondoltam inkább fel veszem előre.
Niki: Cseles! Én is így csináltam amúgy haha. -én erre csak rá mosolyogtam és sétáltunk tovább-

---------------------------------------------------------------------
Hi! Itt vagyok a kövi résszel! Ez se olyan sok de nincs nagyon iklet lol..Na legyen szép napotok/estétek! by by ❤️

Wilbur soot x Reader Where stories live. Discover now