Y/n pov:
El indultam szólni Emmának hogy elmegyek itthonról de ahogy az ajtajához értem hallottam hogy Hope-val(vel?)beszél, gondoltam inkább akkor nem zavarom, hagy legyenek csak kettesben(ha valaki homofób vagy nem szereti nagyon az ilyen LBGTQ+ os részeket az vagy abba is hagyhatja a story olvasását vagy tekerje ki ezt a részt!😶)
Igazából Hope Emma legjobb barátnője de sztm valami több is van köztük(nem rosszra gondolni mert gyilkolok🔪)De gyors le is mentem a lépcsőn és fel kaptam egy cetlit meg egy tollat és rá írtam hogy
,,El mentem, majd jövök! Ha kell valamai vagy baj van hívjatok!''
Y/n c;Na ez így tökeletes lesz! Le raktam a cetlit a konyha pultra és el indultam az ajtó felé.
Amint ki nyitottam meg láttam Will-t aki valszeg épp kopogni készült mert jobb karja az ajtó felé volt ki nyújtva. Kicsit meglepődtem mit ne mondjakWill: Oh Y/n!
Y/n: Hali!
Will: Indulhatunk?
Y/n: Mhm!
Will: Akkor gyere, arra van a kocsim!- mutatott hátra bal karjával egy fekete kocsira az út szélén parkolva tőlünk nem olyan messzire-
Y/n: RendbenEl indultunk a kocsiához majd úri ember módjára ki is nyitotta nekem a kocsi ajtaját(kicsit meg lepődtem de nem nagyon mutattam ezt,e közbe be is csukta azt amint be ültem(lol ez értelmes volt?)
Már kb egy 5 perce mentünk néma csöndben, ami mit ne mondjak elég ciki volt, vagyis legalábbis számomra(lol)
És ekkor ő meg törte a csöndet.Will: Am remélem nem gond hogy még csak kb pár napja ismerlek de már is el viszlek trambulin parkba pár haverommal -vakargatta tarkóját e mondata közben-(igazi költő lehetnék XD)
Y/n: Oh dehogy gond! Örülökneki hogy már ennyire meg bízol bennem hogy még a barátaid is be mutatod-nosolyogtam rá)
Ő csak bólintott és ez után némán ültünk egész végig míg oda nem értünk a trambulin parkba.
Amint meg érkeztünk szépen ki száltunk a kocsiból és el indultunk a találka helyre. Igauából azt se tudtam hogy kik lesznek ott, vagy hogy legalábbis mik?(lmaoXD)
Egy kis séta után meg is láttam egy nálam magasabb szőke hajú fiút aki felénk integett, volt még mellette egy lány meg még két fiú.Oda is értünk és rendesen meg is láttam hogy kik azok, Nihachu, Tommyinnit, GeorgeNotFound és JackManifold(bocsi ha rosszúl írtam le a nevét)
Jézus krisztus el sem hiszem hogy ez történik! Itt állnak előttem a kedvenc streamereim!!! Már épp ki halás szélén áltam amikor valaki a nevemet kezdte mondogatni.---------------------------------------------------------------------
Hi emberek! Bocsánat hogy nem volt rész csak nagyon kevés időm van de amint tudok jövök a kövi résszel ami remélhetőleg hosszabb lesz mint a mostani! Amúgy tudom nagyon kedves vagyok hogy direkt húzom az agyatok hogy sose érnek oda abba a rákos trambulin parkba! XDD Na de tényleg nagyon köszönöm a sok pozitív visszajelzést és a szavazatokat! Ez nagyon sokat jelent nekem! Nagyon köszönöm tényleg és legyen nagyon szép napotok/estétek!!❤️~495 words~
ESTÁS LEYENDO
Wilbur soot x Reader
FanficIgazából nem fogok spoilerezni ha kíváncsi vagy akkor olvass bele ✌️és hát még kezdő vagyok ebben szóval pls no hate✨ Valszeg lesz benne néhány csúnya szó is szóval jah