4. || Ei hitto

173 2 2
                                    

Y/N

Tunnen lämpimän henkäyksen niskassani ja tajuun olevani lusikassa jonkun kanssa.
Mitä hittoa viime iltana tapahtu? Ja kenen kaa..?
Pienen paniikin jälkeen päätän vain pysyä paikallani ettei toinen osapuoli heräis, vaikka eihä siitä kauheesti apua ollu

OLLI

Y/n:n hiukset mun naamalla, tunnistin ne heti, ei kellään muulla voi olla niin sileän ihanat hiukset. Mitä hitsiä.
Mä makaan sen kanssa..?!
"Huo.." Joonas saapuu olohuoneeseen Joel perässään ja jää tuijottamaan meitä.
"Mites se nyt tällee?" Joonas katsoo Joelia huvittuneena.

Y/N

Joonaksen ääni kuului makuuhuoneen ovelta.
Ei hitto. Käänsin pääni Joonasta päin. Ei saatana, se oli Olli. Lähdin nolona pois tilanteesta vielä vilkaisten Olli punastuneita kasvoja.

Olli. Olli. Olli. Miks just Olli?! Taino nii, en mä kyl mielellään jotain muuta siihen ois halunnu.

Vittuu. Nukuin mun ihastuksessa kii koko viime yön?!

OLLI

Y/n näytti tosi nolostuneelta lähtiessään. Mitäköhän sekin tästä ajattelee? ku eihän me melkein edes tunneta. Mä jäin viel hetkeks makaa sohvalle mun emilia illan säädön lähdön jälkeen. Ehk olin jopa vähän masentunu, se vaa nopee lähti pois koko talosta. Ehkä se vaa otti tän asian jotenkin tosi raskaasti..

Skip viikko

Y/N

Raahaan just kamppeeni kerrostalon yläkertaan. Ei vittu tää päivä. Oon ihan poikki.
Päätän purkaa kaiken ja päädyn viiltelee vessaan.
Mun puhelin soi. Ryntään olkkariin puhelimen luo ja heitän kädessä olevat sakset sohvalle. Soittaja on Anniina, mun bestis.

Anniina soitti et lähtisin sen kaa nyt kahville.
Se saattais piristää mua Joten painan luurin  kiinni ja laitan sen laukkuun, lähen suoraan mun bestiksen kaa sovittuun kahvilaan jossa tavattaisiin.

"Mooii" Saavuin kahvilaan, siel Anniina jo odottelikin.
"Miten menee?" Kysyn ja istun pöytään.
Me juteltiin siin hetki ja käytiin tilaa kahvit.

Sit ajateltiin käydä vielä kaupasta herkkuu ja lähtee mun kämpälle.
Lopulta vaa Anniina lähti kauppaa, ku olin ite nii poikki tän päivän töistä.

Saavun kämppään riisuen kengät ja takin. Avaan telkkarin ja lösähdän sohvalle. Otan basson esiin ja rupeen soittaa.

(Skip 2h)

Anniina on ollu jo 2h siel. Mikä sil kestää?
Hetken päästä kuulen ääniä oven takaa, Anniinan äänen tunnistan ja kuulen myös jonkun muun tutun..
Käyn avaa oven.
"Mitä hittoa Anniina?!" Bestikseni raahautuu ovesta sisään umpi kännissä mustatakkinen mies kainalossaan. Taas sitä mennään.
"Anniina sä lupasit lopettaa noi sun ihme mies kuviot?! Huusin hänelle.
"Ehä mä voi mitää jos komeit miehii löytyy kaikkialt" Anniina tuhahtaa
"Menit varmaan suoraan baariin." Tuhahdin takaisin.
"Kävin mä kaupaskin" Anniina repii kassista karkkipussin ja viskaa sen mua päin

Heitän karkkipussin täysii sohvalle niin et se aukee ja karkit leviää lattialle vittu ihan sama. Ajattelen ja lähen ovi paukkuen ulos ovesta
Joskus Anniina osaa vaa olla niin vitun ärsyttävä. Miks tääkin ilta piti pilaa näin?! Oon melkein purskahtamassa itkuun kävellessäni hissille, kunnes kuulen tuttuja ääniä rappusien päästä. Bc:n jätkät, Ollin kodin ovella Havahdun ajatuksistani. Tilaan hissin ylös toivoen vaan etten törmää jätkiin

Katon hississä peilistä itteeni.
Miten tää taas meni näin? Vittu. Purskahdan raivopäisen huudon jälkeen itkuun.

♡ ︎Blind Channel & Y/n || Secrets? ♡︎Where stories live. Discover now