7. || Uus suunnitelma

136 5 0
                                    

Skip 2 viikkoa

Y/N

"Oot ihan tolaltas vieläkin, kuka se oli?" Olli kääntyy mua päin. Tuijotan hissin peiliin. "Se oli mun exä ja meidän lapsi" kaikki vanhat muistot palautuvat mieleeni. "Tutustuttiin Oulussa ja muutettiin yhteen. Ada syntyi ja sen jälkeen sairastui vakavasti.. sen takii jouduttiin muuttamaan tänne koska sen hoidot oli täällä, lopulta me erottiin ja Aada jäi isänsä hoidettavaksi. Mä en vaan pystynyt siihen enää.." Kerron. Kyynel putoaa poskeani pitkin maahan.
"Kauheeta"

Vasta tällä viikolla olin pystynyt taas treenaamaan ja menemään töihin, arki oli alkanut sujua taas jotenkin.

Kävelemme Ollin kämpään sisään, olin lupautunut harjoittelemaan basson soittoa vielä bändin treenien jälkeen.
"Tuntuu syylliseltä, kuin olisin ollut huono äiti. Haluan vaan että lapseni saisi elää täällä ja turvassa" Puran kaiken vihan ja surun sisältäni sanoiksi.
"Halusin pienenä aina lapsen, luulin että tulevaisuus olisi helpompaa" Tuhahdan katsoen Olliin, joka kuuntelee hiljaa. Riisumme takit kengät jne. Olli tulee mun perässä olohuoneeseen kahdet kassit käsissään.
Otan basson esiin ja alan soittaa. Kyyneleet vierähtävät taas silmiin. "Tätä lauloin ja soitin Adalle, kun se oli vielä masussa." Kuiskaan Ollille. "Ei se aina oo helppoo kun menettää läheisen, tiedän tunteen" Tämän lempeä ääni kuiskaa takaisin.
Nojaan häneen.

Viikot vieri ihan kivasti, vietin aikaa paljon jätkien kanssa, Anniinan kanssa en ollu enää paljoa puhunut mut kyllä me kerran tavattiin ja meidän välit taitaa olla ihan hyvät.

15.6. 2021

"Huomenta" Kuulen aina yhtä ihanan äänen vierestäni. Olli <3
Nostan päätäni. Olin jäänyt taas treenien jälkeen Ollin luo harjoittelemaan soittoa ja näköjään myös nukahtanut hänen sohvalleen..
Olli istui nyt sohvan jalkopäässä ja hieroi mun jalkoja. Painan pääni takaisin tyynyyn
"Mun vanhemmat laitto aamulla viestiä, oisin lähdössä niille käymään huomenna" Olli aloittaa hetken päästä. Käännyn kattoo kelloon. Se lyö kohta jo puol yhtä.
"Mietin, et haluisitko tulla mukaan.. saatais vähän lomaa töistä" Brune jätkä jatkaa.
"Mikä ettei" Innostun.
Makaamme, taino mä makasin, siinä vielä hetken kun Olli meni tekee syömistä.

—————————————————————————

Sori tää on vähän lyhyt! Kirjoittelen tätä tarinaa aina kun ehdin, mut nyt on ollu vähän koulun ohella kiireitä! Toivottavasti kuitenkin tykkäätte.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 16, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

♡ ︎Blind Channel & Y/n || Secrets? ♡︎Where stories live. Discover now