5. || Okei, okei

126 3 0
                                    

Y/N

Jäin istuu tumman sillan reunalle yksin.
Päässä pyörii kaikki. Erityisesti se ilta ku pelkäsin kuoleman eestä mitä se tyyppi mulle tekis ja se aamu kun heräsin Ollin kainalosta..
Tuijotin mustaan, kimaltelevaan mutta vaaralliseen virtaan. Istuin siinä hetken vain hiljaa.
Katson peilikuvaani hyisestä veden pinnasta, purskahdin taas itkuun.

NIKO

Käveltiin jätkien kaa pitkin Helsingin katua
Taino, Joonas ei ollu mukana, koska me vähän niinkun taas päädyttiin hävittää se ja oltiin etsimässä häntä.

JOEL

Huomaan sillan juurella nuoren naisen varjon ja kuulen nyyhkytystä.
"Jätkät, jatkakaa te, mä käyn kattoo tuolta" Osoitin sillalle päin
"Juu" Muut vastaavat ja jatkavat matkaa kaupalle päin

Y/N

Kuulen takaa lähestyviä askeleita, sydän hyppää melkein kurkkuun kun tiedän sen oikeesti tulevan mua päin.
"Älä koske!" Kääntyen huudan väsyneenä raivon ja pelon sekaisena
"Rauha" Pitkä mies hahmo kuiskaa, älytessään kuka olen.
"Joel?" Kysyn väsähtäneellä äänelläni.
"Juu, mä.."
"Mitä on käyny?" Joel kattoo mua huolestuneena. vähän ehkä liiankin, ei tää niin iso asia ole. Mietin.
"No.. ei täs mitään ihmeellistä" Mutisen.
"Hei, kerro nyt, mä kyl kuuntelen" Joel sanoo. Tunnen kuinka kyynel valuu poskeani pitkin ja yritän peittää sen katsoen jalkoihini, mutta Joel kääntää pääni sormellaan ylös päin. Tuijotan häntä nyt suoraan silmiin.
"Kerro nyt" Joel vaatii. Tuijotan häntä vaan täristen, hiljaa.
"Okei, okei.." aloitan, mutta blondin pitkän miehen takaa kuuluu Nikon huuto.
"Joel!" Käännymme Nikoa, Tommia, Ollia ja Aleksia päin.
"Mitä nyt?" Olli huudahtaa katsoen mun itkusta märkiä silmiä.
"Jotai vaa.." Sanon, yrittäen rauhoittua.
"Mitä te teette?" Jatkan katsoen Ollia takaisin
"Etitään Joonasta.. sen piti käydä kaupassa, mut ei tullu takas joten nyt on kadonnu" Olli vastaa melkein kuiskaten.
"Mä taidan tietää missä se on, tulkaa perässä" vastaan ja lähen kävelemään kerrostalon ovia kohti pyyhkiessäni vielä viimeiset kyyneleet poskiltani.

Avaan oven, kämpässä on hiljaista. Olli ja muut tulevat perässäni.
Riisun takin ja kengät
"Porko?!" Niko huutaa hiljaiseen kämppään.
Makuuhuoneesta kuuluu kolahdus ja hetken päästä Joonas ilmestyy ovesta MUN kylpytakki päällä.
"Joonas?" Niko ja Joel ryhtyvät nauruun.
"Vittu Porko, mitä sä oot menny tekemään"
Aleksi katsoo Joonasken päällä olevaa kylpytakkia ihmeissään.
Tuijotan huoneesta tulevaa brunea naista, josta huomaa että hän on juuri vetänyt
kaapista jotain randomia päälleen.
"Mä tästä meen" Joonas painaa päänsä nolostuneena maahan, ottaa vaatekasan tuolilta ja lähtee yhden kerroksen alempana olevaan Ollin kämppään. "Tuo toi kylpytakki sit takas!" Huudan hänen peräänsä.

"Ja sä, pliis ulos." Tuhahdan bestikselleni tuijottaen häntä vihaisena mutta myös säälivänä, kun tämä astelee oma vaatekasa kädessään ulos ovesta.
"Me tästä mennään Porkon luo." Tommi sanoo ja jätkät lähtevät ovesta vilkuttaen.

Raahaudun sohvalle, älyyn et karkit on vieläkin levinneenä lattialla, mutta nyt en jaksanut siivoo. Olin niin poikki kaikesta..

♡ ︎Blind Channel & Y/n || Secrets? ♡︎Where stories live. Discover now