sternumunun derinlikleri

893 36 13
                                    


︶꒦꒷♡꒷꒦︶

Kulüp yarı karanlıktı, pis görünüyordu, tek parlak nokta kokteyllerdi.

Müziğin sesi odayı doldurdu ve biraz sarhoş olmasına rağmen, neredeyse bir delici gibi, sternumunun derinliklerinde basın titreşimlerini hissedebiliyordu.

Rindou, tüm tükettiği şeylere rağmen kulüpteki küçük bir kanepede oldukça onurlu bir pozisyonda oturuyordu, gardıroptan bir çift eski soluk kot pantolon ve bir krem ​​​​ceket eşliğinde beyaz kazak seçerek kendisini temsil edecek bir kıyafet aramaya bile çalışmamıştı.

Ran onunla gelmedi. Kardeşi çok değerli patronları Mikey'nin, onunla çıkmasını sağlamak için numaralar tasarlamakla meşguldü ve ona karşı bir şeyler hissettiğini inkar etse de, Ran'ın gerçekten diğerine aşık olduğu Rindou için çok açıktı. Kardeşi Mikey'yi sikiş arkadaşı olarak gördüğünü söyleyip duruyordu.

Kendinin de pek bir farkı olmadığı için ağabeyinin işlerine çok fazla burnunu sokmamaya çalışıyordu.

Aradaki fark, ilgilendiği kişiye yaklaşmaya çalışmak için çaba bile sarf etmiyor olmasıydı. Her zaman öyleydi.

Sadizme doğru kaydığını sanıyordu ama son zamanlarda Sanzu Haruchiyo'nun bakışıyla karşılaştığında içinden geçen düşüncelere bakılırsa gerçek bir mazoşiste dönüşmüştü.

Onu uzaktan izlemekle yetindi ve şans eseri Sanzu bakışına geri dönerse, hiçbir şey olmamış gibi davrandı.

Rindou, Sanzu'yu hem rakiplerini benzeri görülmemiş bir şiddetle yok ettiğinde hem de sessiz kaldığında, etrafındaki her şeye ilgisiz göründüğünde bile, hep ilginç bulmuştu.

Bir tartışma olduğunda -ki bu ikisi arasında sık sık oluyordu- kendini diğerine empoze etmeyi severdi ve sonunda kardeşinin müdahalesi sayesinde neredeyse her zaman onlardan daha iyi olmasına rağmen, Sanzu'nun ifadesinin değişmesini görmekten keyif alırdı.

Son olarak, onu gerçekten çekici buluyordu ve bunu yüksek sesle itiraf etmekten nefret etse de, aralarındaki en küçük kişi olmasına rağmen ondan çok daha uzun olması gerçeğini seviyordu.

Kısa süre sonra bu ilgi, büyülenmeye ve ardından Rindou'nun tam olarak adını koyamadığı bir duyguya dönüştü. Ama bu, onun ruh hali değişimlerini hissetmesine ve bu hoşnutsuzluğu alkole ve daha fazlasına boğmak istemesine neden olan bir şeydi.

Kısacası kesinlikle sarhoştu.

Kendi düşüncelerine o kadar dalmıştı ki, yanındaki küçük deri koltuğa birinin yerleştiğini fark etmedi, aslında iki başparmağının birbirine kenetlenmesine ve irkilmesine neden olana kadar fark etmemişti.

Kendisine bunu yapmaya cesaret eden adama sinirli bir bakış attı.

︶꒦꒷♡꒷꒦︶

cok guzel yerde kestim evet.

ben normalde rinzu shiplemiyorum, mikey ile sanzuyu shipliyorum ama neden olmasın

mikey ibnesini anca ran adam eder o yüzden onu seçtim sövmeyin

ayrıca sternum göğüs kemiği.

𝙜𝙚𝙣𝙩𝙞𝙖𝙣, 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙖𝙙 - 𝙧𝙞𝙣𝙯𝙪 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin