︶꒦꒷♡꒷꒦︶
İlk vuruş acı vericiydi, ama Rindou bu küçük acı sarsıntılarını bir kenara itmeye çalıştı ve onları daha rahat bir pozisyon bulmasına yardımcı olmak için Sanzu'nun ellerinin bacaklarını hafifçe kaldırmasının zevkiyle ilişkilendirdi.
Sonunda, önce yavaş yavaş hareket ettiğini hissetti, sonra hızını artırdı, Sanzu'nun kalçalarının uyluklarına baskı yaptığını ve kaba, alçak sesini kulağına bastırdığını hissetti.
Teması derinleştirirken vücudunun titrediğini, teninden aşağı ter aktığını hissedebiliyordu, Sanzu'yu itme gücüyle karşılamaya çalışıyordu. Alnından süzülen teri hissedebiliyordu, ama diğerini kalbine bu kadar yakın hissedebilmek için ödemesi gereken bedelin bu olup olmaması umrunda değildi, onu kendi bedeniyle kapladı ve dürüst olmak gerekirse bunu yapabilirdi.
Kim bilir daha ne kadar uzun süre kaldı, bunun dışında özellikle birkaç sert vuruşla geldi. Sanzu durmadı, onu itmeye devam etti. Yumuşamış ve yorgun hissetse de, diğeri kendi orgazmını atmak için içinden çıktığında biraz hayal kırıklığına uğramadan edemedi. Elbette bu bir tür saygıydı ama bir yanı Sanzu'yu sonuna kadar içinde isterdi. Küçük çocuk hâlâ üstündeydi, boynunun kıvrımında sert bir şekilde nefes alıyordu, Rindou ani bir şefkat patlamasıyla saçının birkaç tutamını taradı, hafifçe kafa derisini okşadı.
Sanzu, kotunu ve kırışık gömleğini yeniden düzenleyerek Rindou'nun vücudundan uzaklaşma isteğini bulana kadar, heyecanlı nefesleri yavaş yavaş sakinleşti. Onun aksine, Rindou berbat haldeydi, pantolon giymiyordu, kazağı yerde bir yerlerdeydi ve karnında meni sıçramaları vardı. Banyodaki kağıt havlularla olabildiğince kısa sürede kendini temizlemeye çalıştı ama duş almak için sabırsızlanıyordu.
Sanzu onu uzaktan izledi, Rindou şaşırmadı çünkü az önce olanlardan sonra diğerinin muhtemelen bir daha ondan bu bakış açısıyla haber almak istemeyeceğini biliyordu. Kattaki belirsiz bir noktaya dalgın dalgın bakan Sanzu yansımasını arayarak kırışmış gömleğini düzeltirken aynada kendisine baktı. Rindou, diğer adamın kafasından neler geçtiğini hemen anladı, ama düşüncelerini bölmeye cesaret edemedi ve vücudu merhamet dilemesine rağmen lavabodan çıktı.
Hiçbir beklentisi yoktu ve her zaman istediğini elde etmesine rağmen, aniden tüm duygularının tükendiğini hissetti. Arkasında gürültüyü, renkleri, insanları bırakarak kulüpten çıktı ve karşı tarafa geçti, ama aniden Sanzu'nun onu bileğinden kavramasıyla kaçması engellendi.
"Hadi merkeze dönelim, seni arabayla bırakayım."
Yetkili gibi görünse de Rindou, Sanzu'nun teklifini pembe saçlı çocuğun ısrarlı bakışları yüzünden kaçamayacağı bir teklif olarak algıladı. Yolculuk Rindou için oldukça boğucuydu, ikisi de yolculuğun çoğunda konuşmadı ve yer altı otoparklarına ulaştıklarında, araba kapatıldığında daha da sağır edici bir sessizlik oldu.
"Biliyorsun, daha önce kimse beni bir çiçeğe benzetmemişti."
Sanzu, Rindou'nun ağzından çıktığı andan itibaren onun aklında olduğu gerçeğini saklamadan, aniden bunu gündeme getirdi. Haitanilerin en küçüğü, düşüncelerinden sıyrılmış gibiydi ve ona zayıf bir şekilde gülümsedi, önüne bakmaya devam ederken Sanzu'nun kafası karışmış ifadesini fark etmek için başını zar zor eğdi.
"Bilmiyor musun? Çiçeklerin en güzeli dikenli olandır, ya da içinde zehir vardır."
Metaforu alarak ve diğer adamın sözleriyle özdeşleşerek sessizce dinledi. Öte yandan Rindou, işlevsel bir yetişkinin yapması gerektiği gibi uygun bir itirafta bulunamayan bu ifşaya fazla müdahaleci görünmemeyi umuyordu.
Doğru sözcükler kafasının içinde dönüp duruyordu, yine de ağzı onları formüle etmeyi reddetti ve onları telaffuz edebilecek kadar uzun süre geride tuttuysa da yapamadı.
"Pişmanlık var mı?"
Sanzu sordu, onu düşüncelerinden uzaklaştırarak ama Rindou başını salladı ve gözleri kendi kendine konuşurken, takmaya zorladığı bir maske olduğu belliydi.
"Sen bir aptalsın. Neden pişman olayım? Bunaltıcıydı. O kadar ki..."
Sonraki kelimeleri bir hıçkırık içinde boğdu, yüzünü ellerine gömerken öne doğru eğildi. Sanzu sessizce onu izledi, Rindou'nun ağzını açmasına izin verdi ve onu ağlarken görmenin neden bu kadar garip hissettirdiğini merak etti. Normalde başkalarının duygularına kapılmazdı ama Rindou'nun kendi üzüntü ve hüsranını dışa vurma şekli, sanki bu duyguları kendine mal ediyormuş gibi umutsuzluğa kapılmasına neden olan bir şeye sahipti.
Düşününce, onu daha önce hiç ağlarken görmemişti, o kibir ve üstünlük dolu ametist rengi gözlerle karşılaşmaya alışmıştı.
"Biliyorsun, centiyanaların yağmurda bile güzel olabileceğini düşünmemiştim."
Hüsrana uğramış bir çığlığı bastırdı, sulanmış gözlerini Sanzu'ya çevirerek sözleri kafasında çınladı. Alt dudağını ısırdı ve diğerinin yanağından akan "yağmur"u uzaklaştırmak için bir elini yüzüne yaklaştırmasına izin verdi.
"Evet? Suya çok ihtiyaçları yok, yağmur suyuyla yetiniyorlar."
Pembe saçlı çocuktan önyargılı bir gülümseme alarak karşılık verdi, iki kolunu da arabanın direksiyonuna koyarken yara izleriyle deforme olmuş dudakları meydan okurcasına bir sırıtışla büküldü.
"Peki ya sen, sadece yağmur suyuyla yetinir misin?"
Rindou başını şiddetle salladı, kendisine doğru eğilen ve dudaklarına yumuşak bir öpücük konduran diğerinden onaylayan bir bakış aldı.
"Egzotik çiçekler de öyle."
son.
Japonca'da "Rindou", "centiyana" anlamına gelir. Çiçek dilinde "üzgün olan seni seviyorum" anlamına gelen centiyananın, üzüntüyü düşündüren mavimsi-mor çiçek renginden türetildiği söylenir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙜𝙚𝙣𝙩𝙞𝙖𝙣, 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙖𝙙 - 𝙧𝙞𝙣𝙯𝙪 ✓
FanfictionKısa süre sonra bu ilgi, büyülenmeye ve ardından Rindou'nun tam olarak adını koyamadığı bir duyguya dönüştü, ama bu onun ruh hali değişimlerini hissetmesine ve bu hoşnutsuzluğu alkole ve daha fazlasına boğmak istemesine neden olan bir şeydi. Kısaca...