︶꒦꒷♡꒷꒦︶
"Kendi başıma halledebilirdim, ama teşekkürler."
Kibirli bir ses tonuyla, bu cevaba tamamen ikna olmamış gibi görünen Sanzu'dan, sanki tamamen kendisi olmadığını hissetmiş gibi bir bakış aldı.
Rindou içkisini bitirdi, Sanzu dudaklarının arasına bir sigara koyup yakarken gözünün ucuyla diğer çocuğu izledi.
"Kardeşin bu gece burada değil mi?"
Sanzu muhtemelen ona cevap vermemek için konuyu değiştirdi, bu da Rindou'yu sinirlendirdi çünkü konuşmaları esas olarak keskin ve kışkırtıcı söz alışverişlerine dayanıyordu.
Onu her şekilde çıldırtan ama aynı zamanda Sanzu üzerinde güven ve hakimiyet duygusu veren durumlar.
"Her zaman birlikte değiliz, kardeşiz ama simbiyotik yaşamıyoruz."
Biraz sinirli bir şekilde içini çekti, elini hafif dağınık saçlarına daldırdı. Sanzu, uzun kirpiklerinin üzerinden onu izleyerek bu jeste özellikle dikkat ediyor gibiydi.
Leylak saçlı çocuk, Sanzu'nun dudaklarından çıkan sigara dumanını izledi, birçokları için bir korku kaynağı olabilecek o yaralı ağza fazla ısrarla baktı, ama onun için diğerinin en çekici özelliklerinden biri buydu.
"Sanzu, tesadüfen burada değilsin, değil mi?"
Pembe saçlı çocuk bu soruya şaşırmamıştı. Rindou bu fırsatı, diğeriyle bir şansı olup olmayacağını veya bir kez ve her şey için havlu atması gerekip gerekmediğini görmek için kullanmak istedi.
Ayağa kalktı, neredeyse kendi bacaklarına takıldı, gerçekten sarhoş olduğu gerçeğini hafife aldı, dans alanına doğru ilerledi ve Sanzu'ya kendisini takip etmesini işaret etti.
Genç adam sigarasını kül tablasında söndürdü ve onu takip etti. Aşırı kalabalık kulüplerden ve dans etmekten ne kadar nefret etse de, normalde Rindou'nun asla bir dans pistine atlamayacağını biliyordu, bu onun doğasında yoktu.
Tıpkı bu kadar açık bir şekilde flört etmek, kollarıyla boynunu sarmak, vücuduna daha çok bastırmak ve Sanzu'nun organlarının hatlarını uyluklarında hissedebilmek için kalçalarını öne doğru itmek doğasında olmadığı gibi.
Rindou, belki de Sanzu'nun ellerinin kalçalarına yerleştiğini ve onları okşadığını hissettiğinde ona eşlik etmeye karar verdiğini fark etti. Ellerinin poposunun üzerinde gezindiğini fark ederek pembe saçlı çocuğun kulağına doğru inledi ve aniden, bu hareketi Sanzu yapsaydı ne kadar farklı düşüneceğini hissetti. Belki de her zaman diğerine boyun eğen o olmuştu.
"Bu kadar dürüst olman garip."
Sanzu mırıldandı, kelimeler boğazında titreşiyor, nefesi teninde ısınıyor, Sanzu'nun sesi kafasında yankılanıyordu. O kalabalık yerden uzaklaşmak istiyordu, muhtaç hâle geliyordu, belki de bu noktada ikisi de öyleydi, ama diğerinin fikrini değiştirip onu unutacağı korkusuyla gitmek istemiyordu.
Bacağını Sanzu'nun pantolonunun şişkinliğine daha da bastırdı, sıkıca ovaladı. Nefesinin hızlandığını duyabiliyordu, poposu daha da güçlendi. Sanzu'nun omuzlarını kavrayarak, ereksiyonunu kotuna bastırmaya başladığında acıyla karışık bir zevk duygusu hissederek utanmadan öfkelendi.
Ametist gözleri diğerinin mavi gözlerine kilitlendi, ta ki Sanzu onu bir öpücüğün içine çekene kadar. Gösterişli bir şey değildi, aksine yavaş ve keşfediciydi. Ayrıldıklarında, Rindou'nun nefesi kesildi, ifadesi heyecanlıydı ama belli bir güvensizlik gösteriyordu.
"Daha mahrem bir yere gidebilir miyiz, lütfen?"
︶꒦꒷♡꒷꒦︶
Ortakyaşam, ortakyaşarlık ya da simbiyoz, iki canlının tek bir organizma gibi birbirleriyle yardımlaşarak bir arada yaşamalarıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙜𝙚𝙣𝙩𝙞𝙖𝙣, 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙖𝙙 - 𝙧𝙞𝙣𝙯𝙪 ✓
FanfictionKısa süre sonra bu ilgi, büyülenmeye ve ardından Rindou'nun tam olarak adını koyamadığı bir duyguya dönüştü, ama bu onun ruh hali değişimlerini hissetmesine ve bu hoşnutsuzluğu alkole ve daha fazlasına boğmak istemesine neden olan bir şeydi. Kısaca...