Vždy pred spaním rozmýšľam ako ukončím svoj život.
Rozmýšľam ako sa zachránim ale potom si spomeniem na svoju úžasnú mamku.
Čo by sa stalo s ňou? Neurobil by jej nič? Žijem len kvôli nej. Moja mamka ma drží pri živote.Ledva vyleziem z postele.
To prasa ma večer zničilo.
Doplazím sa do kúpeľne, spravím rannú hygienu, dám sprchu.
Vleziem do županu a postavím sa pred zrkadlo. Vyzerám tak zúbožene.
Dlhé čierne vlasy, modré oči podliate krvavými žilami,výrazne licne kosti.
Tuším som pochudla. Stupnem na váhu, váha ukazuje 45,5 kg.
Páni! Schudla som 6 kg, ani som si to nevšimla. Po tom všetkom čo sa mi deje zabúdam vnímať svet.Vyjdem z izby, čo bola chyba.
To prasa kráča hore schodiskom.
"ale kto sa nám to zobudil? Princess na kolená dnes mám náladu na ranný orál,,
OH nie len to nie, nikdy som to nerobila a nechcem jemu. Malo to byť mužovi ktorého milujem nie jemu.
Prosím nie!!
'' Mlč!! A už si ho ber to úst inak bude zle,,
Rozpnem opasok, stiahnem dole rifle, vyberiem jeho pohlavný orgán a chytím do ruky.
Ja som to ale nikdy nerobila.
" naučiš sa, pozrieme potom porno a večer si to skúsime znovu,,
Pootvorím ústa a jazykom oblížem žaluď. Snažím sa predstaviť si lízatko ale skôr to bude staré nechutné lízatko. Pár krát ma nechutne naplo.
To prasa sa mi spravilo do úst.
Budem zvracať aj týždeň.
Hneď bežím na záchod, všetko ide zo mňa von aj keď som nič nejedla. Slzy mi stekajú z tváre, srdce má neskutočne bolí. Siahnem po žiletke a na stehne si urobím pár rezov.
Ten príjemný pocit sa mi páči.(po týždni)
'' Eliiii! poď sa najesť, zameškáš do školy,, kričí z dola mama.
Už idem mami!!!Dobre ránko mami!, vlepim jej pusu na líce.
'' Dobre ránko slniečko,, povie mamka.
Sadnem si za stôl a odhryznem si z tousta. Je vynikajúci mňam ale už nevládzem.
'' však si zjedla len polovicu, čo sa to z tebou deje? Kde je naša papkačka,,?.
Ale mami naozaj už nevládzem.
'' dobre zlatko bež už do školy,,
Pa mami
YOU ARE READING
Znásilnená
Teen FictionAko si mohol? verila som ti, ľúbila som ťa, bol si môj anjel, zlomil si mi krídla. Už nikdy nebudem milovať.