Uzun zaman geçmişti aradan ama hala kazanın etkisinden çıkamamıştım zordu o okula geri dönmek aslında ben yoğun bakımdayken okul dağıtılmış çünkü okul yıkılıcakmış bende mecburen kendime bir okul bulucaktım neyse sabah erken kalktım ve duş aldım sonra üstümü giyindim yaz tatilinin son haftasındaydık bende bir an önce okul işlemlerimi halletmeye gidecektim üstümü giyindikten sonra evden çıktım.Gezmeye başladım tek tek liseleri.Bütün liseleri şimdiye kadar gezmiştim ama sadece bir okul kalmıştı özel bir liseydi yani aslında kolejdi adam yani müdür beni içeri alıp çok güzel karşıladı neyse bana okulun fiyatını sordum ve bana aşırı pahalı bir fiyat söyledi ama tam çıkarken dışardaki afişi gördüm 2 gün sonra burs sınavları vardı bende hiç vakit kaybetmeden çalışmaya başladım 2 günüm gayet verimli gecmisti.Ve o sabah gerçekten uykum vardı yatağın üstünde ters bir şekilde yatmış duruyordum ama kalkmam gerekiyordu büyükannem çoktan kahvaltısını hazırlamış beni bekliyordu çabucak kalktım gömleğimi şortumu ve pembe şirin ayakkabılarımı giydim kahvaltıyı edip hemen evden çıktım sınav saatine yetişmiştim içeri girdim ve beni içeri aldılar herşey hazırdı sınav saatide gelip çatmıştı veeee sınav başladı.
Önce ne yapacağımı bilmiyordum ama çok çalışmıştım hemen soruları bitirdim sınıftakiler arasında en inek tip bendim herhalde :D neyse sınav bitmek üzereydi bende sınav kağıdımı verip çıktım.
Arkadaşlar biraz kısa oldu kusura bakmayın :/