Kerem o nerde?
********************
14 Haziran 2013:
Mezuniyet gecesiydi. Kerem yani erkek arkadaşım beni evimden alıp balo salonuna götürüyordu. Arabada giderken Kerem'e bakıyordum. O Amerika'ya gidip bütün üniversiteyi orda okuyacaktı. Üniversite bittikten sonra da Türkiye'ye dönüp evlenmeyi düşünüyordu benimle. Koskoca 6 yılın nasıl geçiceğini düşünürken balo salonuna varmıştık. Kendime bir söz verdim. Bu gece aklımda sadece Kerem ve ben olmalıydım. Balo salonuna girdiğimizde herkesin gözü üstümüzdeydi. Kerem elimi tuttu. Gözlerimizin içine baktık. Gözleri bana çok şey anlatıyordu. Biz birbirimize bakarken Hakan geldi. Kerem'in ikizi. Onları birbirinden ayıran tek şey Hakan'ın dudağının altındaki bendi.
Hakan: kötü kalpi yani Kerem'in zıttı olan gerizekalının biriydi. Kerem'in söylediğine göre o da benden hoşlanıyormuş ki bizi sinir eden noktada bu. Her ne kadar kendisi inkâr etsede bakışlarından belli. Selin öyle söylüyor yani.
Kerem, DJ'in kulağına bir şeyler fısıldıyordu. Tam yanına gidicekken bizim şarkımız çaldı. Kerem yanıma geldi ve "Bana bu dansı lütfeder misin prenses?" dedi. Çok heyecanlanmıştım. Ellerimizi birleştirdik. Dans pistine doğru yürürken Hakan'ın gözlerine baktım. Hiç aldırış etmeden Kerem'e odaklandım, ellerini belime doladı. Bende kollarımı boynuna uzattım. Şarkının eşliğinde dans ederken birden beni kendine çekti ve biz sarılarak dans etmeye başladık. O kadar huzur doluydu ki içim... Başımı omzuna koydum. Şarkının bitmesiyle herkes masasına geçti. Gecenin ilerleyen saatlerinde kafam kazan gibiydi çünkü önüme gelen shot ı içmiştim. Baktığım herkesi seçmekte zorlanıyordum başım dönüyordu ve bayılıcak gibi hissettim. O sırada Kerem yanıma yaklaştı. Yani ben Kerem zannediyordum, Hakan'mış. Gürültüden ses tonlarını bile ayırt edebilecek kadar iyi işitmiyordum çevreyi. Tek bildiğim bir şey vardı. Hakan kulağıma: "Bu geceyi ikimizin de unutmasını istemiyorum." dedi. Birden vücudum gereğinden fazla adrenalin salgıladı.Hissettim. Balo salonundan çıkıp orman tarafına doğru yürüdük. Dengesiz bir şekilde yürüyordum sarhoş olduğum elli metre öteden anlaşılıyordu. Ormana geldiğimizde birden bana sarıldı ve dudaklarıma yapıştı. Öpüşerek küçük bir kulübeye girdik. Elbisemin fermuarını açmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KENDİME SAKLADIM
RomanceBu işte yeniyim hedeflerim büyük eğer yorumlarınızı benimle paylaşırsanız hem sorunlarımı çözeceğime inanıyorum hemde sizin istediğiniz gibi yazmaya çalışırım. Yorumlarınızı bekliyorum