C2.Adevarul-Continuare.

34 3 0
                                    

In sfarsit cobor din masina mamei mele.In fata scolii dau de Adee si Beatrice...amandoua cred ca asteptau sa le spun ce e asa de important.
Adee si Beatrice: Buna!
Eu:Buna!...stiti ca va iubesc?
Crezand ca daca le spun lucru asa poate vom schimba subiectul si uita....Dar de unde sa uite ele.
Adee: Si noi pe tine.
Beatrice:Sti ca nu am uitat ca trebuie sa ne zici ceva???
In curtea scolii jucau fotbal baietii,printre care si Nutella...
Adee si Beatrice : Unde te uiti Anee??
Eu : Unde ma uit?
Beatrice: Hai ca stim ca te.ai indragostit.. Cine e norocosul???
Eu: Nutella...adica asta e porecla pe care i.am pus.o eu...dar il cheama Alex Tudor.
Adee: Baiatul ala care are mingea acum??
Eu: Da..vedeti ce frumos ??...are niste ochii superbi..
Beatrice: E frumos...poate si el te place..de ce nu il intrebi??
Eu:Nu.... ce ai?
In sfarsit ne da drumul la usa .Cand am intrat eu pe usa a venit Alex repede la mine si mi.a zis ca in pauza mare sa ma duc la etajul doi...eu eran foarte incantata....
Ma duc repede la Adee si la Beatrice si le spun.
Eu:Mi.a zis Alex in pauza mare sa ma duc la etajul doi
Adee si Beatrice:Wowww...nu credem.
In sfarsit a venit pauza mare....am ajuns la doi acolo era Alex care ma astepta cu zambetul pe buze
Eu:Buna!!...de ce mai chema?
Alex:Vroiam sa iti spun ca esti o fata frumoasa,care mi.ai furat privirea cu zambetul tau dulce.
Eu:Mersi...si tu esti un baiat foarte frumos,pe care mi.ar place sa il cunosc mai bine.
Alex:Ok..o sa ne cunoastem mult mai bine si poate o sa fim impreuna.
Dupa aceea m.a pupat pe obraz si am coborat la clasa mea,el m.a condus pana la usa si m.a pupat din nou ..toti sa uitau asa ciudat.
Colegii: Esti cu Alex????
Eu: Nu e treaba voastra.
Adee si Beatrice vin spre mine si ma intrebam "ce sa intamplat,ce sa intamplat???"...eu le.am povestit totul si au inceput sa sara in sus de fericire.
Va continua.....

Nutella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum