M.am trezit si am vazut ca este 11:00...si orele incepeau la 12:30.
Imediat m.am dus sa imi fac ghiozdanul si sa manac.Cand imi faceam ghiozdanul am primit un mesaj....era de la Alex "Ce faci iubit.o"...am zis ca o sa ii raspund la mesaj dupa ce mananc ,dar am uitat.
M.am grabit repede sa ma imbrac si am plecat de acasa,era 12:15 minute cand am iesit din casa.
Am ajuns la scoala si deja se suna.se de ora dar profa de engleza nu venise.....Beatrice si Adee erau atat de ingrijorate ca nu am raspuns la telefon:
Beatrice:Ce faci?
Eu:Bine ....scuze ca nu v.am raspuns la telefon doar ca m.am trezit tarziu si am avut treaba,nici lui Alex nu i.am raspuns la mesaje.
Adee:Poate s.a suparat?
Eu:Nu cred...ma duc in pauza la el sa vad ce zice.
Beatrice:Da ...e cel mai bine asa..
Dupa o ora de engleza in care am stat cu gandul numai la Alex,m.am dus cu Beatrice la el.sa vad daca s.a suparat.
Eu:Buna!!!...scuze ca nu ti.am raspuns la mesaj.
Alex:Nu e nimik.
Eu:Te.ai suparat?
Alex:Nu...cum sa ma supar pe tine daca te iubesc??
Eu:Si eu pe tine.
Dupa m.a pupat si am plecat cu Beatrice.
Beatrice:Ai vazut ca nu s.a suparat?
Eu:Da.....sti ce am uitat eu??
Beatrice:Ce??
Eu:Sa te mai intreb cum iti mai merge relatia cu Kinder ??
Beatrice:Foarte bine...
Eu:Asa sa va tina mult ...
Beatrice:Mersi...
Beatrice cu Kinder(o porecla)le sta foarte bine impreuna,formeaza un cuplu superb.
Ne.am dus in clasa unde era o atmosfera groaznica....copii se bate.au cu lapte si corn ,uni se certau...asa e clasa noastra...cica e cea mai nebuna clasa din scoala.Vine Adee sper mine cu o fata ciudata.
Adee:Unde ati fost?
Eu:Am fost la Alex.
Adee:Bine..mah...fara mine..
Eu:Stai ...tu corectai tema la mate...nu am vrut sa te deranjez.
Adee:Mda...sigur.
Va continua...