Kövesi Petra vagyok 19 éves. Nagyon szeretek zenét hallgatni nagyon leköti a figyelmemet. Van egy irtó vicces bátyám Kövesi Kevinnek hívják. Ő már nem a családi házban lakik hanem az egyik legjobb haverjával. Kevin sokszor látogat meg.
Péntek reggel van 6:21. Most készülődök az egyetemre.
Kevin tegnap felhívott hogy ma van egy meglepetése.Elképzelésem sincs hogy mi lehet az. A suli unalmas volt. Már 14:50-kor vége lett a tanításnak. Sétáltunk hazafelé Dorinával amikor megpillantottam Kevin kocsiját. Ki szállt és megöleltük egymást. Mondtam Dorinának hogy késöbb hívom és Kevinnel elindulunk haza. Pakoltam össze egy pár cuccot és lementem a kocsihoz. Próbáltam kiszedni belőle hogy hova megyünk de nem mondta meg.Felértünk Pestre.
-Hugi egy két napot itt leszel pesten velem meg Danival. - mondta Kevin.
-Oksi. De ki az a Dani??
-Hát a legjobb haverom és a lakótársam.
-Ja értem. -mondtam-Kevin felhívom Dorinát mert megígértem neki.
-Oksi. Menny csak.📞-Szia Dorcs
-Szia csajszi na mizu? Hova vitt Kevin?
-Itt vagyok Pesten. Itt leszek pár napot.
- Na de jó neked.
-PETRAAA gyere le egy kicsit. - üvöltötte bátyám
-Bocsi most le kell tegyelek késöbb hívlak szia.
-sziaa📞.-Mondd.
Van kedved eljönni az esti koncertemre?
-Igen még úgy se voltam.
-Oksi akkor kezdj el készülődni lassan.
-Megyek isBementem a fürdőszobába és elkészültem
Szettem:
Sminkem:
Hajam:
Mikor kijöttem egy ismeretlen emberrel álltam szemben.
-Szia Dani vagyok. - mutatkozott be illedelmesen. Gondolom te vagy Petra.
-Szia igen kövesi Petra vagyok. De honnan tudod a nevem?
-Kevin sokat beszél rólad.
-Ja értem.Bementem a nappaliba és ott volt Kevin.
-Hugi lassan indulunk.
- Oksi én kész vagyok.
-Akkor indulhatunk is. - szólt Kevin. - Dani te kész vagy?
-Aha indulhatunk.(Magamban :Dani is jön?)
Kimentünk a kocsihoz és elindultunk.Dani hátra ült mellém. Nagyon izgultam.Sziasztok! Kövi részben már a koncert lessz benne.
Remélem tetszik majd.
YOU ARE READING
Ha Nem Ismerem Meg, Nem Itt Tartanák.. (T. Danny ff.)
RomanceEz egy T. Danny-s story lessz. Próbálom minnél jobban összehozni hogy mindenkinek tetszen.