Tizedik rész

280 11 0
                                    

Végeztem mára a sulival. Megbeszéltük hogy ma csajos estét tartunk nálunk. Mert vannak barátnőim akik még nem tudják a híreket . Elhivtam Lucát, Zsófit, Noncsit meg Enikőt. Azt mondák már várják hogy mi a hír. Ugye noncsi m a r tudja hogy mi a helyzet.
Megbeszéltünk hogy mindenki megtanulja az aznapi anyagot és 19:28 ra átjönnek. Gyorsan hazaértem majd ledőltem az ágyra. A plafont nézegettem amikor kaptam egy üzenetet Ez állt benne:

T. Danny_offical:Szia baba. Nagyon hiányzol. A szívem megszakad hogy elmentél haza. Felhívhatlak?

Petrus. szabo:Szia manó. Te is is nagyon hiányzol. Persze egy perc.
Egy perc múlva hívott is.

📞Hivás:📞
-Szia baba. Hogy vagy? Mert én nélküled borzasztóan.
-Szia manó. Jól. De nagyon nagyon hiányzol. Ne légy szomorú mert a hétvégén megint megyek.
-Tudom de nekem minden perc egy órának tűnik.
-Hidd el nekem is. De hamar eltellik. Ne légy szomorú.
-A te kedvedért nem leszek az.
-Na ezt akartam hallani.
-Viszont nem akarlak megbántani de 19:28ra jönnek a csajok. Az lenne a kérdésem hogy elmondhatom nekik hogy összejöttünk?
-Persze kicsim
-Oké. Na de bocsi de én most elköszönnék. De ne légy szomorú mennyetek  el eggyet kevinékkel bulizni. Az biztos jót tenne.
-Hát lehet hogy igazad van. Akkor szia hercegnőm.
-Szia.

📞Hivás vége. 📞

Gyorsan telt az idő. Már 18:39 volt mikor rápillantottam az órára. Készítettem elő nasikat mivel ez egy storyzós este lessz. Meg lehet filmezünk. Mire mindennel kész lettem láttam hogy már 19:00 volt. Felveszem egy kicsit ithoniasabb szettet. Végül elre esett a választásom:

 Végül elre esett a választásom:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy kényelmes otthoni viselet.
A hajamat csak ki engedtem.

A hajamat csak ki engedtem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Majd csöngettek. A csajok jöttek.
-Sziasztoook.
-Sziaaaa - köszöntek egyszerre.
-Gyertek beljebb.
Bejöttek és egyből a szobába mentünk.
-Na mesélj. Mi van veled mostanában? -mondta Enikő.

-Szóval ugye felmentem Pestre 3 napra. És ott voltam amikor elmentem Danival meg Kevinnel a koncertjükre.Nagyon jó volt. Aztán egy csomót beszélgettem a danival. Nagyon jól esett a társasága. Másnap találkoztam Noncsival beszélgettünk és akkor írt Dani hogy ne e megyek el vele a koncertjére. Én természetesen igent mondtam. Majd ott egyszer csak megszólalt koncert után és hogy beszni szeretne velem. És elmondta hogy szerelmes belém. Majd én is elmondtam neki. Megcsokolt. És összejöttem vele.

-Várj csak. Mien Dani? - kérdezte Luca.
-Telegdy Dániel.
-Neee. Ezt nem mondod komolyan. Te a T. Dannyvel jársz?
-Igen.
-Tudod mennyi csaj van oda érte? De ő akkor is téged választott.
Erre nem is tudtam válaszolni.
-És noncsi veletek mizu? 😏-kérdeztem
-Jajj ne nézz már így. Alakul valami a Kevinnel.
-Neee. - Ezt mindannyian mondtuk.
-Úristen gratula neked Petrus meg neked is noncsi. - mondták.
-Köszönjük.
Majd még rengeteget beszélgettem velük és nagyon sokat nevettünk. Majd éjfél körül elaludtunk.

Sziasztok. Ez nem a történet legizgalmasabb része lessz úgy érzem. Megpróbálok mindent beletenni.
Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek

Ha Nem Ismerem Meg, Nem Itt Tartanák.. (T. Danny ff.) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora