Mikor oda értünk a lakáshoz még mindíg aludtam. Majd Dani elkezdett ébrezgetni:
-Jó reggelt hercegnőm. Ideértünk a lakáshoz.
-Én még aludni szeretnék.
-Gyere és bent aludhatsz tovább.
-Oké,megyek.
De mielőtt elindultam volna Dani felett "menyasszony'' pózba. Így vitt be egészen az ajtóig. Majd kopogtunk mert rájöttünk egykönknél sincs kulcs.
-Megyeeek. - kiabálta Kevin.
-Látszik jó kedvében van hogy hazajöttünk-mondta nevetve Dani
-Sziasztok.
-Szia-köszöntünk együtt.
-Ti most úgy. Együtt vagytok? - nézett ránk furcsán.
Dani rámnézett és magabiztosan válaszolt:
-Igen. De beengednél végre?? 🤣
-Ja persze🤣
Bementünk és se Dani se én nem akartam hinni a szemünknek. Noncsi ott ült a kanapén egy borospohárral a kezében.
-Szi......sziasztok-mondta nagyon halkan.
-Meg magyarázom-mondta kétségbeesve Kevin.
-Nem kell. Meg erőm sincs meghallgatni.
Danival felmentünk a szobába. Nagyon fáradtak voltunk mind a ketten. Átöltöztünk pizsomába(ki hogy mondja) majd befeküdtünk az ágyba.-Köszönöm ezt a csodálatos napot amit ma együtt töltöttünk. - mondta irtó arányosan.
-Nem. Én köszönöm hogy veled lehettem.Szembe fordultunk egymással egymás szemét néztük majd Dani megcsókolt és én bedig visszacsókoltam. Imádtam minden percét. Levegőhiány miatt szétváltunk.
Majd magához húzott és szorosan átölelt. Biztonságban éreztem magam mellette. Majd egymás karjaiban elaludtunk.Reggel:
Még mindíg Dani karjai közt voltam. De nekem nagyon kellett már mosdóba mennem. Szóval nagy nehezen kiszabadítottam magam és a mosdó felé vettem az irányt.
Mikor végeztem elmentem egy pohár vizet inni. Majd vissza mentem de ekkora már Dani felébredt.-Jó reggelt hercegnőm. Hogy aludtál?
-Neked is jó reggelt. Nagyon jól. Nagyon jól esett ahogy a karjai közt aludhattam.
-Hát sokszor aludhatsz még így ha szeretnél. 😅
-Hát nem egyszer😅
Ezen mind ketten csak nevettünk.
-Elmegyek és felöltözöm majd csinálok reggelit.
-Rendben. Addíg én is összekészülődöm.Elmentem felöltözni és mára ez lett a szett:
Szettem:
Egyszerű és kényelmes is.
Hajam:
Csak simán kifésültem és hagytam hogy a vállamra lógjon
Sminkem:
Egy teljesen egyszerű túsvonal meg kicsi barna szemhéjpúderrel.
Kiléptem a fürdőből majd elmentem a konyhába ahol rántottát készítettem. Ami ilyen lett:
Tettem bele egy kis gombát is.
Felmentem majd felkeltettem kevint
-Kevin kell fel 10 óra van. Kész a reggeli.
-Oké 2 percet kérek és elkészülök.
-Oké várunk lent.Lementem majd Dani le is ért:
-de jó illatok vannak.
-Késsz a rántotta.Kérsz egy kávét?
-Igen, elfogadok egyet.Meg főztem Dani kávéját majd le ért nagy nehezen Kevin is.
-Én is kaphatok egy kávét?
-Persze. Csinálom.
Csináltam végül magamnak is.Kiültünk a teraszra majd látták a fiúk hogy rossz kedvem van mivel ma haza kéne mennem mert holnap hétfő lessz és folytatódik az egyetem.
-Hugi mi a baj?
-Baba mi a baj?
-Az hogy ma haza kell mennem. 😔Mert holnap egyetem. Én veletek szeretnék maradni. Nem szeretnék haza menni.
-Basszus tényleg ma kell hogy haza vigyelek. De ha úgy gondolod akkor jövő héten megcsinálhatjuk ugyan így.
-Petrus én sem akarom hogy haza menj de sajnos muszáj lessz. Minden pillanatot veled töltenék de sajnos nem lehet. 😩.
Oda jött mellém a székkel, közelebb húzódott hozzám és megölelt. Majd adott egy nagy puszit.
-Na a gerle pár🤣
Erre mind a hárman felnevettünk.
Bementünk és folytatódott tovább a nap...Sziasztoook.Ime a hetedik rész. Remélem tetszik.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ha Nem Ismerem Meg, Nem Itt Tartanák.. (T. Danny ff.)
Lãng mạnEz egy T. Danny-s story lessz. Próbálom minnél jobban összehozni hogy mindenkinek tetszen.