Tizenkettedik rész

246 11 0
                                    

Az éjjel nagyon jól aludtam. Igazából ma péntek van szóval ma Dani jön értem a suliba. Már várom a négy órát. Megcsináltam a reggeli teendőimet. Fogam mostam, reggeliztem, felöltöztem, sminkeltem és hajat fésültem. Mint minden nap. Majd el is indultam. Miközbe mentem a suliba Dani szívtelen című albumát hallgattam. Majd oda is értem. A csajok vártak a kapunál.

-Szia Petrus. - mondták egyszerre.
-Sziasztok. - mondtam.
-Petra tudnánk egy kicsit beszélni? - kérdezte Noncsi.
-Persze. Majd egy kicsit arrább vonultunk.

-Szóval az van hogy a suliba mindenki tudja már hogy együtt vagy a Danival. És most hallottam hogy a Brigiék mondták hogy gyorsan ki kell használni téged hogy elvidd őket a koncertekre stb. Szóval ne higgy az ieneknek.
-Nem fogok.
-Akkor oksi.

Majd visszamentünk a többiekhez. Az első óra biosz.
Erről az óráról nem szabad elkésni mert eléggé lecsesz a tanár ha nem vagy ott időben. Lement lassacskán az összes óra. Majd mehettünk is haza. Megláttam Danit és teljes erőből futottam felé és beleugrottam a nyakába és szorosan megöleltem.

-Szia baba. Olyan jó végre hogy találkozunk. Már nagyon hiányoztál.
-Szia manó. Olyan jó végre megölelni. Borzasztóak voltak a nélküled eltöltött napok.
-Mennyünk akkor el hozzátok pakolj össze pár cuccot és akkor indulhatunk is.
-Oksi manó.

Majd mentünk is hozzánk. Nem volt otthon senki. Dani is bejött velem.
-Huu gyönyörű a lakásotok.
-Köszönjük.

Majd beértünk a szobába és pakoltam pár cuccot. Hosszan megöleltem Danit majd kijelentettem hogy készen vagyok. Ez után elmentünk a kocsihoz és elindultunk. Egész úton zenét hallgattunk, énekeltünk stb. Jól éreztem magam.

Odaértünk Daniékhoz.
-Szia hugiii.
-Szia Kevin. Majd magához ölelt.
-Már vártunk.
-Én is vártam hogy jöjjek.

Le ültünk és beszélgettünk. Majd Dani kérdezett:
-Nem hívjuk át a haverjainkat?
-De. Mért ne. -mondta Kevin
-Nekem oksi. - mondtam
-Biztos baba? Nem zavar?
-Biztos manó. Legalább megismerkedem velük.
-Oksi. - mondta Dani.

Csináltunk egy kicsi bulit.
Áthivták brunot és Spaccot azaz Lacit.

Én pedig csináltam magunknak kaját. Majd megettük. Majd még is jöttek daniék haverjai.
Csengettek

-Maradj csak baba nyitom én.
-Oksi manó.

-Sziasztok.
-Szia Dani. - köszöntek mind ketten.
Majd bejöttek.

-Sziasztok. - köszöntem
-Szia én Pető Brúnó vagyok.
-Szia én pedig Tóth László.
-Én pedig Szabó Petra vagyok.

Majd Kevin is meg jött a piákkal. Elkeztünk inni és beszélgetni...






Sziasztok. Ez lenne a tizenkettedik rész. Remélem tetszik majd. Nem nagyon volt mostanába időm a tanulás miatt részt csinálni. Ezért bocsánatot kérek. Pedig éjjel-nappal ezt csinálnám. De most végre volt időm. A következő rész ami jövő héten érkezik eléggé izgalmas lessz. Már van egy csomó tervem. Remélem várjátok.

Ha Nem Ismerem Meg, Nem Itt Tartanák.. (T. Danny ff.) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora