6. Захиалга өгье

357 50 7
                                    


Сүбин өсгийтэй гутал өмсвөл гэж. Тэгэхээр зочинтой байгаа байхнээ. Хэмээн бодсоор "Сүбинаа" гэж орилход тэр өрөөнөөсөө гүйгээд гараад ирэх нь тэр. Хөөрхөн гэдэг нь.

"Mom. . . Нүүна. Хононо гээд байсан биз дээ?" Гэж асуугаад миний цүнхтэй хувцасыг аван надруу малийхад би түүнийг толгойг илж байхад түүний өрөөнөөс "Сүбинаа! Хэн нэгэн ирсэн юм уу?"

Гэх эмэгтэй хүний хоолой сонссон даруйдаа Субинрүү ширүүн хархад гэм хийсэн хүүхэд шиг хошуугаа унжуулан доошоо хараад хураагаа оролдож эхлэв.

Авв, энэ хүүхдийг дээ! Ёстой нэг!

Тэгтэл түүний өрөөнөөс нөгөө Мина гэгч найз нь гараад ирэх нь тэр.

Тэгснээ том харан "Өө. Та энд ирсэн юм уу? Их. . . . дотно бололтой" гэж сүүлийн өгүүлбэрээ намайг сонжсон байртай харан хэлэв.

Яг ам нээх гэхэд Сүбин урьтан "Үгүй ээ, Хамт амьдарч байгаа юм" гэж хэлэн дахин малийхад Минагын нүүр барайгаад л явчихав тэгснээ буцан зэвүүн инээснээ "Би энд хэд хонохоор болсон зүгээр биз дээ?" Гэх нь тэр.

Би ч Сүбинтэй ярилцах гэсэн тул өөрөөс нь хэд дахин илүү инээгээд "Зүгээрдээ. Хүсвэл хэдэн сар байсан ч болно" гэж хэлэн инээгээд Babyboy оо дагуулан түүний өрөөнд орон хаалга хаагаад гараа элгэндээ аваад "Юу болоод байгаа юм? Намайг явхад л эмэгтэй хүн авчирч байгаа юм уу? Айн!" Гэсээр сүүлийн үгээ тод хэлхэд түүний нүдэнд нулимс цийлгэнэсэн байх ба

"Уучлаарай. Мина аав, ээжтэйгээ муудчихсан. Т-тэгээд л манайд хэд хоноё гээд салахгүй гуйгаад байхаар нь аваад ирсэн юм"

Түүнд уурласан уур минь хаашаа юм нисээд одчихов. Хөөрхөн гэдэг нь, юу юугүй уйлах нь ээ. Түүнлүү ойртон хацрыг нь хоёр гараараа шахаад

"Mommy гаа харин уучлаарай. Найз чинь энд байж болноо" гэхэд тэр надруу том хархад шууд л уруул дээр нь үнсчихэв.

Бурхан минь. Нүүр нь ямар аймар улаан болчихвоо. Би түүний бэлхүүсээр гараа оруулж тэврээд "Ядраад байна. Ингээд эрч хүчээ нөхчихье" гэсээр түүний энгэрт шигдэн тэврэлтээ чангалхад тэр ч итгэл муутайхан шиг намайг тэврэв.

Зүрх минь. Тайван байхгүй бол Сүбин чамайг сонсох нь!!!

Үнээн одоо үнэхээр ядраад байна. Түүнээс тэврэлтээ салган түүнрүү хархад царай нь улаа бутарч байв. Эгдүү хүрэн уруул дээр нь шоб хийтэл үнсээд "Минаг миний өрөөнд оруулчих. Би чамтай өрөөнд чинь байя" гэв

[Дууссан]]Ohh! BabyBoy •Where stories live. Discover now