12. Алчихна шүү!

310 40 3
                                    


Тэмцээн эхлэх тэр мөчид оролцогчид болох Бюнжэтэй нийлээд 10н залуу бие биерүүгээ дайрах нь тэр.

Харин хажуу талаас үлдсэн залуус амжилт хүсэн орлилдоно.

Сүбин, Хаюун "БЮНЖЭ АМЖИЛТ!!!"

=============================

Эцэст нь залуус нэг нэгийхээ тамирыг баран ухаан алдтал нь зодож байв.

Сүүлд үлдсэн хоёр хүн. . . Бюнжэ болон Сэүн гэгч залуу. Мэдээж тэр хоёр хоёул маш хүнд бэртэл авсан ч амьсгаа аваад сүүлчийн хүчээ шавхан зогсход Жонмигын нарийн бичиг Кёнсүү тэдэн дээр очин хоёулангынх нь нэг, нэг гарыг өргөснөөр тэмцээн дууссан юм.

Тэднийг үзэн сууж байсан залуус оролцогчдыг дамжлан тусламж үзүүлхээр авж яван бэлтгэгдэгч нар ч тэмцээн болсон заалыг орхин гарав.

Сүбин, Хаюунтай хамт гарах гэхэд Кёнсүү түүнийг дуудан Жонмигын хувийн амралтын өрөөрүү авж явах бол Жонми Хаюуныг явсны дараа тэдний араас явлаа.

-

Жонми "Бинние, одоо явцгаах уу?"

Сүбин "Тэгье дээ" хэмээн бага зэрэг дурамжхан хэлэв.

Жонми "Бяцханаа яасан бэ? Дараа ирж болно-" 

Түүний үгийг таслан Сүбин түүний уруул дээр хэд хэд үнсээд тэврэв.

Жонми О.о

Сүбин "Ойрхон байсан ч ингээд үнсэж чадахгүй байсан болохоор жоохон муухай байлаа"

Жонми "Babyboy ээжыгээ санаа юу мм?"

Сүбин толгой дохино.

"Нээрээ Mommy маргааш манай ах ирнэ. Таньд урьдчилаад хэлж байгаа юм шүү. Лав л гурав хонох байх"

Жонми " Тэгвэл би далимаар нь гэртээ байж байя"

Сүбин "Ээээ, Mommy та заавал тэгэх хэрэгтэй юм уу? Та гэрлүүгээ явчих юм бол би хэнд тэврүүлж унтах юм?!" Хэмээн уйлан дуугархад

"Бинние, ээж нь гэртээ очоогүй удчихлаа. Хүсвэл чи ч надтай хат байж болно шүү дээ. Өглөө ирээд орой яваад л. Бас чамайг амрахаар чинь аялалд явцгаая, болж байна уу?"

Сүбин "За За тэгье дээ, одоо явцгаая!"

================================

Тэд явсаар хотод орж ирэн Жонми Сүбиныг гэрт нь буулгачихаад өөрөө гэрлүүгээ явав.

[Дууссан]]Ohh! BabyBoy •Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ