21. Өндөр охин

322 44 1
                                    


-Жонми-

-"Ёнугаас сураг алга уу?"

Хэмээн Буми асууна. Мэдэхгүй юмдаа. Хэзээ гараад ирэх бол? Ирээд яах бол? Гэхээс эмээнэ.

Хөнгөхөн толгой сэгсэрвэл Буми санаа алдах аж.

"Чи Сүбинтэй ярилцсан уу? Яаж энд орж ирсэн гэнэ?"

"Мм, Ярилцсаан. . . Кёнсүү оруулж өгсөн байнлээ. . . . Гаргах гэж үзсэн ч гарахгүй, миний хажууд байх юм гэсэн"

Санаа алдсаар хэлэхэд Буми жогтой инээмсэглэн "Сүбин сургуулиа төгсчихсөн биз дээ? Тийм юм чинь Сүбиныш нарийн бичигээ болгочихооч?!" Гэхэд үнэхээр л болох юм гэсэн бодол орж ирэв.

Кёнсүүгын ажил ч хөнгөрөөд амар шүү дээ.

Сүбинтэй хамт гишүүн болсон Хаюун гэх залуу хятад дахь байрлуу явж байгаа юм чинь зүгээр байх.

Өнөөдөр Сүбин манай гэрт ирж байгаа. Угаасаа ямар удаан нэгнээсээ хол байсан билээ, шууд л харш руу нүүгээд ирсэн.

Сүбиныг бодох төдийд л надруу харж байсан төрх нь санаанд оров.

Шарх нь хүртэл тэгж гоё зохих юм гэж үү, Сүбинаа?

". . . Охин минь?"

". . . Охин минь?"

Түүнийг охин минь? Гэж дуудах үед яахаа мэдэхгүй Сүбинлүү бүлтэлзэж байсанаа ч мөн санав.

Яах аргагүй намайг 'Охин мин?' Гэж дуудсан. Сонсох төдийд л шар үс босгохоор тийм хоолойгоор намайг бяцхан охин шиг дуудсан.

". . . ХӨӨЕ!"

Цочих гэж!

Буми "Юугаа бодоод суугаад байгаа юм?!"

"Тэр байнаа. . . . Сүбин нэг л өөр аашлаад байх юм?" Гэхэд тэр их л сонирхсон байртай ойртоход "Нэг тийм. . . И-илүү эрэгтэйлэг. . ."

". . . Халуухан Daddy тай болж байгаа юм биш шүү?!"

Түүнийг инээсээр хэлэхэд юу гэж хэлэхээ ойлгосонгүй.

Халуухан? Daddy?

Бурхан минь гэж тэр чинь миний эгдүүтэй Babyboy! Юун Daddy! Хөөрхөн Babyboy байхад.

================================

Бага зэргийн бухимдалтай өрөөндөө орж ирвэл Сүбин хэдийн ирчихсэн орон дээр ном уншаад сууж байв.

[Дууссан]]Ohh! BabyBoy •Where stories live. Discover now