Viděl jsem jeho hlavu. Koukal se na mě skrz škvírku a já tak v tu chvíli vypustil duši. Dveře se blesku rychle otevřely a on mě tak jedním tahem vytáhl ven. Bojoval jsem. Snažil jsem se ho odstrčit, ječel jsem na něj,aby mě nechal. Jenže nepřestal.Hodil mě přes svoje rameno, jako nějaký pytel a odnesl zpátky do toho prvního pokoje. Tam semnou doslova hodil o postel a přidělal mi ruku do pout,která byla přidělaná k posteli.
Zaskočeně jsem zatáhl za uvězněnou ruku a vykulil oči. Dál jsem za ni bezmocně tahal,ale pouta držela. Zoufale jsem se na něho podíval a nemohl se ubránit tomu,jak na mě vlezl a držel mě.
,,Dost! Nech mě být! Ne! Ne! Dost!" ječel jsem na něj, jenže on mě začal líbat na krk. Bránil jsem se,ale on řekl pouze "křičet nemusíš,stejně tě nikdo neuslyší". To mě donutilo přestat. Pustil jsem proud slz ven na povrch a nechal ho si semnou dělat,co chtěl.
Pomalu a jistě mi začal dělat cucfleky po celém krku. Někdy mě i kousl. Nejhorší na tom všem ale bylo,že mi to připadalo po nějaké době příjemné. Proto jsem párkrát nedokázal zabránit potichému vzdechu.
Taehyung se kvůli dechu musel odtáhnout a tak nademnou pouze jen ležel a udýchaně se mi koukal do očí. Měl na krku řetízek s písmenem E,kterým mě narážel do brady. Pravděpodobně to nebyl úmysl,ale já využil situace.
Natáhl jsem se k němu blíže a jemně skousl jeho řetízek. On se na mě trochu zaskočeně podíval,ale ihned spolupracoval. Přiblížil se blíže a nechal mě mu žužlat řetízek.
Po chvíli mi řetízek vytáhl ze rtů a políbil mě na bradu. Mohl jsem cítit,jak mi ji oblizoval a žužlal. Nechal jsem se tím pocitem unést a dál neřešil to,že mě tu drží. Pokud tu mám přežít,musím s ním spolupracovat.
Když přestal žužlat mou bradu a jablko, odtáhl se a prohlédl si všechny cucfleky a kousance,které mi udělal. ,,Hmm.." zabručel a spokojeně se ušklíbl. Zvedl se a upravil si tričko. Poté se po mně podíval s takovým zvláštním pohledem a odešel.
Já jsem tam jen ležel a ptal se sám sebe. Proč mi se mi to líbilo? Proč se mi líbil pocit být v této pozici a ještě k tomu se od někoho,jako je on, nechat líbat? Nechápu se. Co teď budu dělat? Jsem v koncích.
——————
HI ANGELS!!🕊
Tak tady je další epizůdka! Doufám,že vás moc nenudím. Chci teď udělat pár zvratů,tak uvidíme,jak moc se mi povedou😋
Btw good morning<3