Kapitola šesnáctá

586 27 9
                                    


Byl jsem v polospánku. Překulil se na druhou stranu boku a ucítil,jak vedle mě nikdo není. Otevřel jsem oči a rozespale se podíval kolem sebe. Neležel vedle mě. Taehyung byl pryč. Rozhlédl jsem se po celém pokoji a sedl si. Ihned jsem toho litoval. Bolel mě zadek. A to hodně.

Nespokojeně jsem zabrblal pár nadávek na svou osobu a vstal. Došel jsem se podívat ke dveřím. Byly pootevřené,což už teď bylo divné. Taehyung je vždycky zavírá. Málo kdy je nechal pootevřené.

Vyšel jsem potichu ven a při každém kroku sám sebe proklínal. Neměl jsem včera dělat to,co jsem dělal. Nad vzpomínkou na včerejšek jsem se začervenal,ale snažil jsem se přestat. Pokračoval jsem po chodbě dál,až jsem došel k obýváku.

Tam jsem došel a podíval se kolem. Hledal jsem Taehyunga. Nikde jsem ho ale neviděl. ,,Uwuu.. Kohopak to tu máme?" ozval se mužský hlas. Ohlédl jsem se a spatřil nějakého muže. Na sucho jsem polkl a pozoroval ho,jak se blíží ke mně.

,,Ty jsi nějaká nová Taehyungova hračka,hmm?" přišel ke mně a šáhl mi na tvář. Nepříjemně jsem se ošil,ale neudělal jsem nic. Bál jsem se ho. Nechtěl jsem, aby mi nějak ublížil. ,,Ale notak...bojíš se mě?" ušklíbl se a vzal mě za ruku.

Odtáhl mě ke gauči na,který mě hrubě odhodil a začal mě osahávat. Teď už jsem se ho snažil odstrčit. Chvíli se mi to dařilo. Ale to jen do té doby,dokud mi nedal facku a já tak nespadl na zem.

,,Ty kurvo malá!" vyjekl na mě a kopl do mě. Bolestně jsem zakňučel a zadržel slzy. Kopl mě do břicha několikrát po sobě a bolelo to jako čert. Při křížení na mě začal novou větu,jenže tu nedořekl.
Podíval jsem se na něj a všiml si,jak ho drží nějací muži.

Zůstal jsem tam schoulený ležet a čekal,co se bude dít. Zanedlouho jsem viděl Taehyunga. Byl v saku. Měl v ruce černou koženou tašku a vypadal dost naštvaně. ,,Co tady děláš." zavrčel na toho muže.

,,Přišel jsem na návštěvu a tahle malá kurva na mě zaútočila." prskl po něm naštvaně. Taehyung ho ale chytil za krk a stiskl ho. Všiml jsem si,jak se tomu muži začalo špatně dýchat. ,,Hlídej si svůj slovník. Na tohohle nebudeš šahat,nebo ti zpřelámu obě ruce." zavrčel mu přímo do tváře a pustil ho na zem.

Ten muž při kašlání přikývl a zvedl se. S úklonem odešel a ani se na mě nepodíval. Ani jsem nechtěl,aby se na mě díval. Mizera jeden. Taehyung ke mně přišel a přiklekl si ke mně. Pozoroval mou roztřepanou postavu,dokud mě nevzal do náručí a neodnesl do mého pokoje.

Tam jsem si ihned zalezl pod peřinu a zakryl se. Tae nademnou naklonil hlavu na bok a přemýšlel. Jen jsem se na něj díval a čekal,co bude dělat. Po chvíli se rozešel ke mně a vlezl si ke mně do postele. Rukama se opřel vedle mých boků a naklonil se blíže ke mně. Tím mi vlastně zabránil,jakémukoliv útěku.

Začal mě líbat,přičemž já se po chvilce přidal. Oplácel jsem mu jeho hladové polibky,dokud si mě nestáhl pod sebe a nezačal mi mačkat stehna. Bylo to opravdu příjemné. Jen to chtělo...chtělo to něco silnějšího.

Nechal jsem ho líbat mi krk,přičemž mě i několikrát kousnul. Byl jsem za to rád. Nevím,odkud se to ve mně bere,ale potřebuju bolest. Potřebuju,aby mi ubližoval. A to fyzicky.

Obmotal jsem si ruce kolem jeho krku a přitáhl si ho blíže. Políbil jsem ho,přičemž jsem mu začal žužlat spodní ret. Asi se mu to líbilo,jelikož mi zavrněl do pusy. Odpojili jsme se kvůli vzduchu a už zase neměl oblečení. Byli jsme na sobě nalepení a líbali se všude,kde to jen šlo.

Zvedl jsem se a klekl si před Taehyunga na kolena. Taehyung předemnou klečel též,jen si mě hezky držel a masíroval mi přitom stehno. Naše pozice mi trochu připomínalo kočkování. Stáli jsme naproti sobě a abych pravdu řekl,vypadali jsme i tak.

Taehyung se odtáhl a nadechl se. Podíval se mi do tváře a věnoval mi trochu překvapený úšklebek. ,,Co do tebe vjelo,mhm?" zamumlal svým hlubokým hlasem a políbil mi ucho. Začal ho žužlat a já tak dostal husí kůži po celém těle.

,,Chybělo...chybělo mi to." zamumlal jsem s těží,abych nevzdychal a byl zřetelně slyšet. ,,Copak ti chybělo,baby?" zeptal se mě a začal mi líbat opět krk. ,,V-všechno..Mhm.." mumlal jsem se skouslým rtem. Taehyung mi podkopl kolena a položil mě tím na záda.

Lehl si nade mě a chytil mě za hlavu. Hladově mě políbil a nenechal mě nadechnout. Měl jsem pocit,že mě tím udusí,ale bylo to dost vzrušující. Co si budem. Když mě konečně nechal nadechnout,zvedl mě a vyšvihl si mé nohy na ramena.

V tu chvíli jsem se zarazil a zaklonil hlavu,kvůli tomu pocitu,když až po kořen strčil moje přirození do pusy. Zaraženě jsem vydechl a stiskl prostěradlo v pěstičkách. ,,A-ahh.." vydechl jsem a skousl si ret.

Hlavou pohyboval v neuvěřitelně rychlém tempu a já se mu tak do pár minut udělal do pusy. Mou nadílku spolkl a podíval se na mě. Já měl celou dobu zavřené oči,zakloněnou hlavu a kousal si rty.

Dokonce jsem cítil,jak jsem se kousl tak silně,že jsem si ret rozkousl. Bolestně jsem fňukl a ucítil,jak se Taehyung zvedl. Někam odešel a zase mě tam nechal. Co to mělo být? To mě znovu jen tak opustil?

——————-

HI ANGELS!!🕊

Máme tady další epizůdku! Doufám,že vás už moc nenudím. Nevím,kolik dnes vydám epizod,ale budu se snažit vydat alespoň dvě.

Love ya💋

daddy? [ vkook ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat